فرماندار ساوه گفت: فرمانداری این شهرستان بر اساس اعلام اداره کل عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مرکزی و در ارزیابی و بررسی‌های به عمل آمده، در زمینه خدمات اجرایی سفر‌های نوروزی رتبه برتر استان را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۷۶۳۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳ 18 July 2019

فرمانداری ساوه رتبه برتر خدمات سفرهای نوروزی را کسب کرد

 علی میرزایی گفت: فرمانداری ساوه در شاخص‌هایی مانند تشکیل بهنگام ستاد خدمات سفر، آماده سازی و فراهم نمودن امکانات و تسهیلات لازم برای مسافران ورودی در ایام نوروز، ارسال مستمر گزارش عملکرد به ستاد شهرستانی، تعامل سازنده، توزیع و ارسال فرم‌های نظرسنجی از گردشگران و پاسخگویی به موقع و کامل به مکاتبات کمیته سفر‌های نوروزی استان مرکزی و برخی شاخص‌های دیگر به عنوان برتر شناخته شد.

وی افزود: در ایام نوروز همه ارگان‌ها از قبیل: میراث فرهنگی، هلال احمر، نیروی انتظامی، علوم پزشکی، آموزش و پرورش، شهرداری و بخشداری‌ها وظایف محوله در ستاد خدمات سفر شهرستان ساوه را در قالب ۱۰ کمیته به نحو شایسته انجام دادند.

فرماندار ساوه گفت: در ایام یاد شده سه باب هتل، ۲ باب خانه مسافر، ۱۵ سفره خانه، هفت مجتمع خدماتی و ۱۰ رستوران بین راهی برای رفاه حال گردشگران تعبیه شده بود.

وی اظهار داشت: برای پذیرایی و اسکان مهمانان نوروزی در شهر ساوه ۱۹ مدرسه با ۱۴۷ کلاس درس در نظر گرفته شد و این شهرستان در زمینه شمار مسافران ورودی در سطح استان مرکزی رتبه نخست را کسب کرد.

میرزایی گفت: در تعطیلات نوروزی امسال هشت هزار و ۴۲۲ مسافر در قالب ۲ هزار و ۳۴۱ خانوار در ساوه اسکان یافتند.

از ۴۲۲ اثر تاریخی موجود در شهرستان ساوه، ۱۱۰ اثر به ثبت ملی رسیده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار