کد خبر: ۷۶۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۴ 13 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه در پیامی از حضور مردم شهرستان کهگیلویه در مراسم استقبال از کاروان شهیداحمد آذریان و تشییع ۴ شهید گمنام در شهرهای سوق و قلعه رئیسی تقدیر و مراتب سپاسگزاری خود را از این مردم غیور اعلام داشتند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

اینجانب به نوبه خود ازتلاش های مخلصانه ستاد استقبال و تکریم شهید احمد آذریان در شهر دهدشت و ۴ شهید گمنام در بخش های سوق و قلعه رئیسی ، هیأت های مذهبی، پایگاه های مقاومت بسیج و ادارات و نهادهای پشتیبانی کننده به دلیل فراهم نمودن مقدمات این مهم تشکر می کنم.

پیام این حضور یعنی ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه جهانی و پایداری در اصول و ارزش‌های والای انقلاب و دستاوردهای خون شهیدانی است که در خاک خفتند تا ما آزادانه در برابر دشمن امروز ایستادگی کنیم.

استقبال باشکوه و شور و احساس و دلدادگی مردم شهید پرور شهرستان کهگیلویه نسبت به این شهیدان سرافراز برگ زرین دیگری بر افتخارات دیار ولایتمدارمان افزوده است.

در پایان این پیام ضمن سپاس بیکران از خدای منان از عنایات الهی به این سرزمین، از اقشار مختلف اعم از زن و مرد و پیر و جوان و کودک روستایی و شهری شهرستان کهگیلویه(شهردهدشت و بخش های سوق قلعه رئیسی و دیشموک) به‌ خاطر این حضور حماسی و شگفت‌ انگیز سپاسگزاریم.

سرگرد پاسدار سعید برومندزاده

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار