بیان مشکلات بخش در نماز جمعه کبگیان
دکتر وحدانی فر : دوستان بدانند بنده ریشم را گرو گذاشتم تا پایان این ماه دولت فرصت آب دهی به مزارع شما را بدهد و آب را باز کند ولی اگر این بار در پرداخت آب بها کوتاهی کردند و آب کشاورزی قطع شد روی بنده هیچ حسابی نکنند.
کد خبر: ۷۶۴۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹ 19 July 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چیتاب حجت الاسلام علی وحدانی فر درخطبه های نمازجمعه 28 تیر 98 چیتاب با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه بااشاره به مسئله واجب فراموش شده زکات گفت : بنای اسلام بر پنج اصل نماز ، حج ، روزه ، ولایت و زکات است که همانند نماز واجب و عدم پرداختش گناه است.
خطیب جمعه کبگیان با اشاره به دیدار ائمه جمعه با مقام معظم رهبری گفت : اروپائی ها علی رغم انجام یازده تعهد جمهوری اسلامی درقبال تعهدات فی ما بین ضمن عدم پایبندیشان مجددخواهان تعهدپذیری ماهستند.
علی وحدانی فرافزود : نگاه متکبرانه اروپائیان به کشورهای مستعمره خود باعث شده تا در خیال خامشان جمهوری اسلامی را هم به مثابه آنان بدانند اما این اتفاق نخواهد افتاد.
وی درباره دزدی دریائی انگلیس هم گفت :بریتانیا روباه پیر باید این را قبول کند و مطمن باشد که جمهوری اسلامی اقدام مهم و متقابل را انجام خواهد داد زیرا دوران بزن و در روتمام شد.
امام جمعه کبگیان درباره مشکلات درون بخش کبگیان با اشاره به مسئله ورود گردشگر به چیتاب و مسئله پرداخت آب بهاء کشاورزی هم گفت : چیتاب با دارا بودن موقعیت استراتژیکی جغرافیائی می تواند قطب بزرگ پذیرش گردشگری در استان حتی کشور را داشته باشد.
وحدانی فر افزود : عده ای که با دست اندازی های متعدد موانع ورود گردشگر به چیتاب می شوند سخت در اشتباهند و بدانند همکاری با دولت در ایجاد زیرساختهای اسکان توریسم به اقتصاد منطقه کمک شایانی خواهد کرد و منطقه را از بن بست خارج خواهدکرد.
وی درباره قوانین ضوابط گردشگری درمنطقه گفت : نه تنها بنده مخالف ورود توریست نیستم بلکه با جان دل در تلاشم تا با اتحاد مردم و مسئولان زمینه بستر سازی این قطب مهم اقتصادی را فراهم کنم.
وی با اشاره به پوشش برخی گردشگران درمنطقه تصریح کرد : با رعایت قوانین و ضوابط گردشگری و پایند بودن به فرهنگ غنی اسلامی خاصه غیرت مثال زدنی لری در چیتاب میتوان به گردشگرها علاوه بر حس میهمان نوازی و خونگرمی غیرت و تعصب حجب و عفاف بویراحمدی که ریشه در نیاکانمان دارد را نشان داد و باید در برخوردهای متعارفمان این فرهنگ کاملااسلامی را نزد آنان نهادینه کرد.
حجت الاسلام وحدانی فردرباره مسئله عدم پرداخت آب بهاء کشاورزی دربخش هم گفت : اولا که نرخ آب بها در چیتاب و حومه نسبت به خیلی جاهها منصفانه تر است درثانی عزیزانی که در پرداخت آب بها سرباز می زنند و باعث قطع آب بند انحرافی می شوند به همنوعان کشاورز خود خیانت می کنند.
دکتر وحدانی فر تصریح کرد : دوستان بدانند بنده ریشم را گرو گذاشتم تا پایان این ماه دولت فرصت آب دهی به مزارع شما را بدهد و آب را باز کند ولی اگر این بار در پرداخت آب بها کوتاهی کردند و آب کشاورزی قطع شد روی بنده هیچ حسابی نکنند.

پایان خبر:اسماعیل رسام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار