فرهاد کوچکزاده سرپرست تیم نساجی مازندران گفت: از مسئولان محترم استان مازندران، شورای تامین، دستگاه‌های امنیتی و قضایی تقاضا داریم در هفته پیش‌رو مشکلات مالکیتی نساجی را حل کنند تا این‌قدر تیم و احساسات مردم به بازی گرفته نشود. به گزارش وانانیوز،
کد خبر: ۷۶۴۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹ 19 July 2019

به نقل روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، فرهاد کوچکزاده در گفت‌وگو با رسانه باشگاه، با عنوان اینکه خدا را شاکریم که در سخت‌ترین شرایط توانستیم با هوشمندی آقای مهاجری بازیکنان مورد نیازمان را جذب کنیم، هر چند در یکی دو پست دیگر همچنان نیاز به بازیکن داریم، اظهار کرد: بنده فقط به عشق شهرم و تیم نساجی در چنین شرایطی قبول مسئولیت کردم و خوشحالم از اینکه پس از عبور سخت از نیم‌فصل دومِ فصل قبل، باز هم توانستم خدمت‌گذار همشهریانم باشم.

وی ضمن تشکر از مالکان قبلی و مالک جدید باشگاه افزود: تیمداری در شرایط اقتصادی امروز کشور، بسیار سخت است و کمتر کسی این توان را دارد تا بتواند برای قبول این کار، پا پیش بگذارد؛ آقای اژدری طبق قراردادی که میان وی و مالکان قبلی منعقد شده، در حال حاضر متصدی باشگاه است و تا بدین‌جای کار با توجه به اینکه هنوز روال اداری انتقال تیم به‌طور قطعی انجام نشده، باشگاه را مورد حمایت خود قرار داده است.

سرپرست تیم نساجی مازندران بیان کرد: مشکل پیش‌آمده در قرارداد یا باید با کدخدامنشی مسئولان استانی حل شود یا در مراجع قضایی؛ که نتیجتاً روند پیگیری قانونی شاید تا دو سال هم به‌طول بینجامد؛ نساجی هم نمی‌تواند معطل این مراحل زمانبر بماند؛ حال در چنین شرایطی چشم هواداران میلیونی این باشگاه به درایت مسئولان استان است.

کوچکزاده تصریح کرد: شما شک نکنید با این شرایط و بدهی‌هایی که نساجی دارد، کمترخریداری به سراغ خرید نساجی خواهد آمد، با این حال وقتی آقای اژدری چنین ریسکی را قبول کرده، مسئولان استان هم باید تمام‌قد از او حمایت کنند.

وی اضافه کرد: مسئولان محترم استان در روزهای اخیر بارها جلساتی را برگزار کردند تا هر چه زودتر مشکل مالکیتی باشگاه رفع شود، آقای حدادیان بارها اعلام همکاری و تعامل کردند اما بیانیه‌ها و صحبت‌های نماینده آقای صنیعی‌فر مخل آرامش تیم و هواداران است و این حرکات اصلاً به صلاح نیست، ما با دست بسته و با خرج کردن آبرو و اعتبارمان تیم را جمع کردیم، این جواب ما و این همه هوادار نیست.

سرپرست تیم نساجی مازندران ادامه داد: با تمام این اتفاقات، ما نگران آینده مالکیتی باشگاه نیستیم، چون نساجی سایپا و پیکان نیست که هوادار و حساسیتی نداشته باشد، کل مازندران هوادار این تیم هستند و مثل پرسپولیس و استقلال، نساجی یک پایگاه بزرگ مردمی در شمال کشور دارد و ادامه این رفتارها باعث برهم زدن آرامش و جو یک استان می‌شود.

کوچکزاده در پایان گفت: از مسئولان محترم استان مازندران، شورای تامین، دستگاه‌های امنیتی و قضایی تقاضا داریم با توجه به لزوم ثبت قراردادها، هر چه سریع‌تر در هفته پیش‌رو مشکلات مالکیتی نساجی را حل کنند تا این‌قدر تیم و احساسات مردم به بازی گرفته نشود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار