که اگر چیزی غیر از عملکرد باعث کنار رفتن خادمی بوده باشد باید گفت کهگیلویه و بویراحمد ضرر کرده است ! ضمن اینکه همین ذهنیت در مورد رفتن علی محمد احمدی از استان و ادامه کار و آینده کلانتری هم مورد توجه است!
کد خبر: ۷۶۴۳۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۱ 22 July 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، طی یک دو سال اخیر کهگیلویه و بویراحمد ، شاهد حضور 3 استاندار بوده است که پس از استانداری سید موسی خادمی ، علی محمد احمد هم طی کمتر از دو سال بر این مسند تکیه زدو سپس جای خود را به حسین کلانتری استاندار فعلی داد. در خصوص ضرورت تغییرات در هر پست و مقامی هیچ شکی نیست اما گاهی به اصطلاح جواب دادن (موفقیت در عملکرد) مدیران در پست به کار گرفته شده مهمترین تبعات یک انتصاب است . در مورد استانداران چند سال اخیر کهگیلویه و بویراحمد نمی توان به صورت صددرصد موفق بودن یا ناموفق بودن آنان و یا به عبارتی ضعیف یا قوی بودن آنان را نتیجه گرفت چرا که هر کدام از این استانداران نقاط ضعف یا قوتی داشته اند که در صورت لزوم و در جای مناسب آن باید مورد بررسی قرار گیرد. اما طی چند روز اخیر خبری در رسانه های لرستان منتشر شده است که حکایت از موفقیت استاندار بومی اسبق کهگیلویه و بویراحمد دارد . البته انتشاراین گزارش به معنی نقد استاندار قبل و فعل و مقایسه آنان با استاندار اسبق(خادمی) نیست بلکه هدف این است که مشخص شود ، آیا رفتن خادمی از استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر اساس ضرورت های عملکردی بوده است و یا بر اساس زد و بندهای سیاسی و قومیتی؟! که اگر چیزی غیر از عملکرد باعث کنار رفتن خادمی بوده باشد باید گفت کهگیلویه و بویراحمد ضرر کرده است ! ضمن اینکه همین ذهنیت در مورد رفتن علی محمد احمدی از استان و ادامه کار و آینده کلانتری هم مورد توجه و حائز اهمیت است!
بنابر این گزارش یکی از سایت های محلی استان لرستان در خصوص عملکرد خادمی استاندار بومی اسبق کهگیلویه و بویراحمد گزارشی از احتمال دریافت یک نشان ویژه از طرف دولت خبر می دهد. 
سایت محلی پرسنا نوشته است : استاندار لرستان در دولت دوم روحانی توانسته است کارنامه درخشانی از خود به جا بگذارد؛ به همین روی و به نقل از منابع آگاه در دولت، در آستانه دریافت نشان درجه یک لیاقت از سوی هیئت دولت قرار دارد.
در این گزارش آمده است : پس از انتخابات سال ۹۶ و انتخاب مجدد روحانی، سیدموسی خادمی برای سکانداری استانداری لرستان از استان کهگیلویه و بویراحمد به لرستان آمد؛ وی در مدت استانداری اش در لرستان کارنامه خوبی از خود به جای گذاشته و اقدامات بسیار موثری را انجام داده است، از این رو در آستانه دریافت نشان درجه یک لیاقت از سوی دولت قرار دارد.
پاره ای از اقدامات وی به عنوان استاندار لرستان، استقرار سیستم مدیریت بر پایه دانش در استان، استفاده از ظرفیت نخبگان، تشکیل شورای مشورتی در سطوح عالی، تلاش های گسترده برای افزایش تخصیص آب به لرستان، استفاده از ظرفیت نیروی جوان در سطوح مدیری استان و ده ها مورد دیگر بوده است.
و اما مدیریت سیل فروردین ماه امسال در لرستان از اقدامات مهم و در خور توجه موسی خادمی است، این مهم هم شامل اقدامات قبل از وقوع سیل و هم اقدامات پسا سیل است، با اینکه ابعاد سیل بسیار وسیع و گسترده بود اما با تصمیمات مثبت و بجای اتخاذ شده از سوی مدیریت ارشد لرستان، خسارات آن در برخی مناطق به حداقل رسید و در مناطق گرفتار در سیل نیز اقدامات پس از سیل بسیار عالی بوده است.
اقدامات بهینه و پسندیده خادمی در ایام سیل و بعد از آن، احیای صنایع ور شکسته لرستان با استفاده از اعتبارات خارج از استان و استفاده از ظرفیت بنیادهای حمایتی قابل تقدیر است، که از آن جمله می‌توان به احیاء یخچالسازی خرم آباد برای تولید بیش از ۵ هزار یخچال و دیگر اقلام ضروری سیل زدگان لرستانی اشاره کرد.
دکتر خادمی تلاش های بسیار گسترده ای برای ساماندهی قلعه فلک الافلاک و آزاد سازی محوطه آن داشته است؛ بطوریکه آخرین تلاش‌های وی بالاخره جواب داده و با حضور پورمحمدی معاون اقتصادی نوبخت در لرستان قول تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبار مربوط به این مهم داده شده است.
به هر روی به نقل از آن منابع آگاه اهدای نشان درجه یک لیاقت به دکتر موسی در حال نهایی شدن است و باید منتظر ماند و عملی شدن آن را شاهد بود.
با انتشار خبر فوق به این نکته باید اشاره کرد که مطمئنا موفقیت هر کدام از کارگزاران جمهوری اسلامی در هر حوزه یا منطقه ای موجب خوشحالی است و البته این سوال پیش می آید که در مورد استانداران کهگیلویه و بویراحمد ، از گذشته تاکنون تا چه میزان از ظرفیت این مدیران استفاده شده است . نکته ای که در ادوار مختلف بسیار به چشم آمده است حضور گروه های فشار با اغراض سیاسی یا قومیتی حتی منافع شخصی و گروهی! در کنار گذاشتن استانداران بوده است و البته باید امیدوار بود که برای حسین کلانتری استاندار فعلی چنین چرخه باطلی رقم نخورد و وی بتواند برنامه هایش را بدون دغدغه برای توسعه استان به سرانجام برساند. و نکته دیگر اینکه اگر دیدید روزی علی محمد احمدی همانند سید موسی خادمی در جایی دیگر کسب موفقیت کرد تعجب نکنید!
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
سلام واحترام به تحلیل تابناک
درمدت استانداری خادمی درلرستان اتفاق خاصی نیفتاده است
سیل پیش بینی شده بودولی هیچ پیش گیری مثبتی رخ نداد
پلدختر به کلی ویران شد وبخش هایی ازشهر خرم آباد تبدیل به گل ولای
نشان دولت به چه خاطر واقعا انسان روده برمی شود ازخنده
دنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
اتفاقا اقای خادمی اهسته میره اهسته میاد که گربه شاخش نزنه فقط فکر صندلیشه
نظرزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
اتفاقا اگر مدیریت خوب و به موقع دکتر خادمی نبود میزان تلفات جانی چشمگیر میشد . این استان فقط غریب پرستن و نیروی بومی و برادر خود را چنان خنجر میزنن که شبانه فرار کنه . برای همین این استان هیچ وقت پیشرفت نمیکنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار