با پایان سازماندهی آموزگاران اعلام شد
مرادیان : جلسه سازماندهی معلمان ابتدایی بر مبنای فرم امتیاز بندی، پوشش 100 درصدی دانش آموزان واجب التعلیم روستایی و شهری و رعایت کامل قانون و مقررات انجام  شد.
کد خبر: ۷۶۴۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶ 20 July 2019

مدیر آموزش و پرورش بویر احمد از سازماندهی معلمان خواهر و برادر دوره ابتدایی شهرستان بویر احمد خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی حسن زاده  با حضور در جلسه ساماندهی معلمان ابتدایی شهرستان بویر احمد که در کانون شهید رجایی برگزار شد  اظهار داشت : برای سال تحصیلی جدید برنامه‌ریزی‌ لازم در همه زمینه‌ها از جمله ساماندهی معلمان انجام شده است.
حسن زاده  در این جلسه از فعالیت خوب آموزگاران مدارس شهری و روستایی در سال تحصیلی گذشته تقدیر و تشکر کرد ودر این جلسه بر لزوم توجه نیروهای جدید به مقطع ابتدایی تاکید کرد و گفت : هرگونه موفقیتی که در دوره ابتدایی اتفاق بیفتد زمینه پیشرفت در دوره های تحصیلی دیگر را در مجموعه آموزش و پرورش ایجاد می کند و شما به عنوان آموزگار ابتدایی این وظیفه را بر عهده دارید.
 
پوشش صد درصدی دانش آموزان واجب التعلیم ابتدایی شهرستان بویراحمد

معاون آموزش آبتدایی  آموزش و پرورش  شهرستان بویر احمد گفت : بیش از 1 هزار 327 نفر از معلمان مقطع ابتدایی در بیش از 1300 آموزشگاه  شهر و روستا سازماندهی شدند.
آناهیتا مرادیان نیز با اشاره به اینکه امسال سازماندهی بصورت عمومی برگزار نگردید افزود : سازماندهی و ساماندهی آموزگاران دوره ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان که متقاضی جابجایی بودند در روزهای 24 و 25 مرداد ماه در محیطی ارام و بصورت مطلوب انجام شد.
 وی خطاب به معلمان دوره ابتدایی اظهار داشت : شما باید با شرکت منظم در کلاس های آموزشی و فراگیری علوم جدید و به روز در هدایت دانش آموزان ابتدایی تلاش مضاعف داشته باشید.
مرادیان در پایان گفت : سازماندهی معلمان ابتدایی بر مبنای فرم امتیاز بندی، پوشش 100 درصدی دانش آموزان واجب التعلیم روستایی و شهری و رعایت کامل قانون و مقررات انجام  شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار