کد خبر: ۷۶۴۷۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ 21 July 2019

اسماعیل آذری‌نژاد معروف به روحانی قصه‌گو با تکذیب خبر بازداشت خود گفت: تنها به خاطر انتشار مشکلات یک مدرسه روستایی از سوی آموزش و پرورش مؤاخده شدم.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، خبری مبنی بر احضار مکرر روحانی قصه‌گوی معروف دهدشت در برخی رسانه‌های معاند منتشر و ادعا شد این روحانی توسط یکی از نهادهای امنیتی بازداشت شد.
 
شایعه بازداشت روحانی قصه گوی دهدشتی!

حجت‌الاسلام اسماعیل آذری‌نژاد در گفت‌وگو با فارس این خبر را از اساس کذب خواند و اظهار داشت: این خبر صحت ندارد و تاکنون از سوی نهادی احضار نشدم.
روحانی معروف دهدشتی گفت: در یکی از پست‌های صفحه رسمی خود درباره وضعیت یک مدرسه روستایی نوشتم به خاطر این مدرسه مواخذه شدم و اسمی از نهادی آورده نشد.
آذری‌نژاد با بیان اینکه سایت‌ها به استنباط خود احضار را از سوی نهادهای امنیتی تلقی کردند، افزود: نمی‌دانم بر چه اساسی ادعا دارند سپاه فتح بنده را احضار کرده است!
وی گفت: بنده در استان با همه نهادها سعی دارم تعامل داشته باشم و به دور از حاشیه کار خود را پیش ببرم.
آذری‌نژاد تصریح کرد: با قرارگاه آبادانی و پیشرفت سپاه چندین فعالیت خوب داشتم و نیروهای این نهاد همکاری خوبی در این زمینه داشتند.
وی افزود: آموزش و پرورش یکی از شهرهای استان بنده را مؤاخذه کرد که چرا از مدرسه تصویر گرفته و منتشر کردی و این موضوع ربطی به هیچ کدام از نهادهای امنیتی ندارد.
این فعال فرهنگی با بیان اینکه بیشترین فعالیت‌ها در مدارس صورت گرفته و این مرهون لطف معلم‌ها بوده است: در عین حال قدردان آموزش و پرورش هستم که در این سال‌ها همکاری خوبی داشتیم اگر چه فراز و فرودهایی وجود داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار