مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: اجرای دقیق و کامل سند تحول بنیادین مطالبه مستمر رهبر معظم انقلاب و مبنای عمل در این نهاد فرهنگی است.
کد خبر: ۷۶۴۸۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷ 22 July 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایرنا، رضا مددی روز یکشنبه در نشست شورای راهبردی اجرای سند تحول بنیادین کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: معظم له در تمامی دیدارهای خود با مسئولان وزارت آموزش و پرورش بر این موضوع مهم تأکید دارند.
وی افزود: سند تحول بنیادین نقشه راه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای هدایت هر چه بهتر آموزش و پرورش است.
رئیس ستاد هماهنگی سند تحول بنیادین بیان کرد: این سند بر مبنای تربیت اسلامی و سیاست های حاکم بر برنامه ششم توسعه کشور تنظیم شده است.
مددی عنوان کرد: سند تحول بنیادین دارای ۶ زیرنظام است و هرگونه تغییر و دگرگونی در آموزش و پرورش در بخش های راهبردی و مدیریت، برنامه درسی، مالی، آموزشی، فضا، تجهیزات و پژوهش از بستر این ۶ زیرنظام می گذرد.
وی ابراز داشت: ۱۳۱ راهکار اجرایی در این سند تبیین شده که بر اساس ۶ زیرنظام و از سال تحصیلی ۱۳۹۹ - ۱۳۹۸ در کشور اجرا خواهند شد.
مددی گفت: ۷۲ برنامه اولویت دار آموزش و پرورش از جمله طرح رتبه بندی معلمان نیز در سند تحول بنیادین وجود دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: برش استانی سند تحول بنیادین در قالب ۲۲۲ برنامه و ۴۷۴ صفحه تهیه، تدوین و به اداره های آموزش و پرورش ۱۳ شهرستان و منطقه آموزشی این استان ابلاغ شده است.
هادی زارع پور اظهار داشت: انتظارات از مدارس شهرستان ها و مناطق آموزشی ۱۳ گانه کهگیلویه و بویراحمد از سال تحصیلی ۱۳۹۹ - ۱۳۹۸ بر اساس سند تحول بنیادین است.
وی افزود: جزئیات سند تحول بنیادین شامل ۶ زیرنظام و رسالت های مدرسه، معلم، دانش آموز و خانواده در این سند برای رؤسای آموزش و پرورش ۱۳ شهرستان و منطقه آموزشی استان تشریح شده است.
زارع پور بیان کرد: برنامه سالانه اداره های آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق آموزشی ۱۳ گانه کهگیلویه و بویراحمد با محوریت نیازهای مدارس و شرایط هر شهرستان و منطقه تا ۱۵ مردادماه ۱۳۹۸ تهیه و تدوین می شود.
سال تحصیلی ۱۳۹۸ - ۱۳۹۷ افزون بر ۱۵۳ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد مشغول به تحصیل بودند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
ای بابابا این سند تحول اب و نان نخواهد شد چند تا جمله مزخرف نوشتن و دارن روش مانور میدن خدایی خودتون ..ید با حلوا حلوا گفتن دهن کسی شیرین نمیشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار