کد خبر: ۷۶۴۸۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳ 22 July 2019

اداره راهداری تا پایان مرداد ماه به تکمیل روشنایی خروجی شهر دهدشت به سمت چرام اقدام می نماید.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از صدا و سیما ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان در جلسه با شورای شهر دهدشت در خصوص ایمن سازی ورودهای دهدشت گفت: روشنایی محور دهدشت – چرام که نیمه کاره رها شده است امروز مورد بازرسی قرار گرفت و در این جلسه مصوب شد که تا پایان مرداد به تکمیل روشنایی ورودی شهر دهدشت – چرام اقدام شود.
محمد نصیری راد افزود: حذف نقطه حادثه خیز کیلومتر اول محور دهدشت – بهبهان در دستور کار قرار گرفت و پیمانکار این پروژه به زودی انتخاب می شود.
وی با اشاره به اهمیت بحث پاکسازی های ورودی شهر دهدشت، عنوان کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کهگیلویه را موظف کردیم که تا 6 کیلومتری ورودی شهر دهدشت را با کمک شهرداری دهدشت پاکسازی کند.
نصیری راد افزود: قرار شد در خصوص ادامه روشنایی شهر دهدشت به طرف چرام شورای شهر در خصوص تامین اعتبار با ما همکاری داشته باشند و چنانچه این اعتبار تامین شود و در جهت کاهش تصادفات جاده ای در این محور ادامه روشنایی این بلوار نیز اجرا شود.
وی در خصوص بحث اجرای روکش آسفالت از طرف طولیان به طرف شهر دهدشت گفت: امسال اعتبار اجرای روکش آسفالت از طرف روستای دستگرد به طرف طولیان تامین شده و در صورتی که این اعتبار جوابگو باشد روکش آسفالت را از سه راهی طولیان به سمت ورودی شهر دهدشت ادامه می دهیم و درصورت کافی نبودن اعتبار برای ادامه کار اگر در سال 98 برای این محور اعتباری اختصاص داده شود اجرای آن در دستور کار قرار می گیرد.

تکمیل روشنایی خروجی دهدشت از سمت چرام به زودی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار