کد خبر: ۷۶۵۰۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱ 22 July 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از شبستان ، نخستین همایش فعالان فضای مجازی شهرستان کهگیلویه امروز با حضور فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، مسئول مرکز پایش و تحلیل اخبار سازمان فضای مجازی بسیج، جمعی از مدیران و فعالان فضای مجازی شهرستان در حسینیه عاشقان ثارالله دهدشت برگزار شد.  
سردار «حمید خرمدل» در این همایش، گفت: گسترش فضای پیرامونی از دستاوردهای فضای مجازی است و جغرافیای سیاسی دیگر معنا ندارد.
 
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سرعت انتقال اطلاعات نیز به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده، اظهار داشت: هر فردی می تواند یک رسانه باشد و چیزی نیست که از دیدگان مردم پنهان بماند و هر موضوعی در فضای مجازی وجود دارد.
 
وی یادآور شد: در گذشته چند خبرگزاری و شبکه تلویزیونی آمریکایی منبع اطلاعاتی جهان بودند و همه به آن استناد می کردند، اما این مساله امروز فراگیر شده است.
 
خرمدل تهدیدها را بسته به شرایط فرهنگ کشورها به شکل های مختلف دانست و یادآور شد: فضای مجازی تهدیدهایی دارد که به عنوان یک کشور مسلمان با آن مواجه هستیم.
 
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بین شهرها و روستاها تفاوتی وجود ندارد، ابراز داشت: تغییر چهره در سایه فردگرایی تهدید مهمی محسوب می شود.
 
وی خاطرنشان کرد: مخاطرات امنیتی و به خطر افتادن حریم خصوصی در اثر فضای مجازی و اینترنت، ضربه های سنگینی به جامعه وارد کرده که نشانه های آن در جامعه گویاست.
 
خرمدل حجم بالای طلاق را ناشی از فراموشی تهدید فضای مجازی دانست و اذعان داشت: دادگاه های ما پر از پرونده بوده که در مقایسه با کشورهای خارجی، فاجعه بار است.
 
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شایعه سازی، تهمت، افترا، بازی با روح و روان مردم، رواج ناامیدی و ازدیاد آسیب های اجتماعی واقعیت های تهدید فضای مجازی است.
 
وی ضمن تاکید بر اینکه سواد رسانه ای نداریم و دشمن از این بستر در حال استفاده کردن است، یادآور شد: ناامیدی مردم از شرایط کشور، تحقیر دستاوردهای نظام، تخریب مسئولان نظام اسلامی و تسخیر ذهن مردم با افکار منفی از نقشه های شوم دشمن در فضای مجازی است.
 
خرمدل ضمن بیان این موضوع که باید باور کنیم نظام غرب در حال فروپاشی است، اضافه کرد: نظام غرب امروز توسط فرزندان ایران زمین تحقیر می شود و این مساله با خودباوری بیشتر جوانان ایران اسلامی گسترش خواهد یافت.
 
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت: امروز منافقین در سطح جامعه با بهره گیری از فضای مجازی از اقدامات اولیه خود در ترور فیزیکی به ترور فکری روی آورده اند و این مساله هم از فضای مجازی شکل می گیرد.
 
وی تاکید کرد: ما باید از شرف، دین و ناموس خود در فضای مجازی دفاع کنیم و این فارغ از مسائل سیاسی، حداقل کار است، زیرا دشمن می داند در جنگ نظامی و اقتصادی دستاوردی نخواهد داشت.
 
خرمدل ضمن تاکید بر اینکه مردم و مسئولان با اتحاد مشکلات را حل خواهند کرد، اظهار داشت: نتیجه پنج سال گذشته نشان داد ما باید روی پای خود بایستیم، تهاجم به ارزش های غرب باید در دستور کار قرار گیرد.
 
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد شیخ زکزاکی در نیجریه را نمونه این مجاهدت دانست و تصریح کرد: ما باید از دفاع به سمت تهاجم حرکت کنیم، زیرا غرب دروغ بزرگی است و حقوق بشر، آزادی و زن ارزشی در بین آنها ندارد.
 
وی سلبریتی ها را شخصیت بادکنکی دانست و خاطرنشان کرد: الگوی جوانان ما فرهیختگان و شخصیت های ایران اسلامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار