کد خبر: ۷۶۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ 23 July 2019

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در سال گذشته هفت میلیون و 800 هزار گردشگر وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، «سلمان خوش قدم پور» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد، افزود: در تعطیلات عید فطر امسال رکورد 100 درصد اشغال ظرفیت اماکن گردشگری، اقامتی و اماکن اقامت موقت را داشته ایم هر چند که در ایام نوروز امسال با توجه به بارندگی های بهاری و وقوع سیل در استان از حضور گردشگران بی بهره مانده ایم.
وی اظهارکرد: البته در تعطیلات عید فطر و زمان برگزاری جشنواره فرهنگ عشایر ایران زمین حضور غیر قابل پیش بینی گردشگران را در استان داشته ایم و همچنین در فصل تابستان نیز میزبان گردشگران هستیم.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد، تاکید کرد: 70 مرکز، مجموعه و تاسیسات گردشگری ازجمله یک هتل چهار ستاره، دو هتل آپارتمان، یک مهانپذیر، 29 مجموعه گردشگری، اقامتی و پذیرایی، 10 اقامتگاه بوم گردی و 24 اردوگاه گردشگری با پیشرفت فیزیکی 20 تا 60 درصد در سطح استان در حال ساخت هستند.
خوش قدم پور اضافه کرد: مجموعه پارک آبی یاسوج تا پایان امسال به احتمال 90 درصد افتتاح و به بهره برداری می رسد. همچنین فاز اول تله کابین یاسوج با پرداخت تسهیلات تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

ورود 7 میلیون و 800 هزار گردشگر به کهگیلویه و بویراحمد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار