بازار آشفته میوه در شهر لنده؛
در حال حاضر قیمت میوه و تره بار در هیچ یک از میوه فروشی های شهر لنده یکسان نیست و مردم شاهد بی نظمی و بی انضباطی های مکرر در نرخ انواع میوه هستند.در بازار میوه لنده نرخ ها متفاوت و هر میوه فروش میتواند میوه خود را به نرخ دلخواه بفروش برساند.
کد خبر: ۷۶۵۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸ 23 July 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ در حال حاضر قیمت میوه و تره بار در هیچ یک از میوه فروشی های شهر لنده یکسان نیست و مردم شاهد بی نظمی و بی انضباطی های مکرر در نرخ انواع میوه هستند.در بازار میوه لنده نرخ ها متفاوت و هر میوه فروش میتواند میوه خود را به نرخ دلخواه بفروش برساند.

عدم نظارت بر صنف میوه فروشان!/در این شهر میوه فروشان خود قیمت فروش را مشخص میکنند!

از گرانی میوه و تره بار و اختلاف بسیار زیاد قیمت آن ها با شهرهای اطراف که بگذریم، به چند نرخی بودن میوه ها در میوه فروشی های مختلف برمی خوریم که به عنوان یک معضل این شهر است.
 هم اکنون قیمت هیچ محصولی در دو مغازه لنده حتی میوه فروشی هایی که در مجاورت یکدیگر قرار دارند یکسان نبوده و بسیاری از میوه های با یک کیفیت نیز با اختلاف قیمت فراوان به فروش میرسد.
 به طور کلی نگاهی بر قیمت گذاری میوه ها در شهر لنده نشان می دهد نظارت دقیقی بر روی صنف میوه فروشان وجود ندارد و اگر داشت شاهد نصب اتیکت قیمت در مغازه ها می بودیم.

مورد دیگر که در این شهر نشان از آشفتگی در بازار میوه فروشان است عرضه محصولاتی مانند انواع آلو، گیلاس ،هندوانه و خربزه است که در این روزها بیشتر در مغازه ها دیده میشوند و در اکثر شهرهای کشور و حتی شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد دارای قیمتی مشابه هستند اما در لنده علاوه بر گرانی دارای نرخ های متفاوتی هستند.
 
از جمله مشکلات دیگری که این روزها مردم لنده را به شدت نگران کرده است بی کیفیتی میوه هایی است که به دست شهروندان می رسد.
در روز گذشته در بازدید میدانی از میوه فروشی در یکی از خیابان های فرعی لنده شاهد فروش میوه گلابی در حد خیلی ضعیف به قیمت هر کیلو ۱۷ هزار تومان بودیم که نشان می دهد در این شهر هر میوه فروش به هر قیمتی که دوست دارد برای میوه خود نرخ تعیین میکند.
 
در حقیقت بی کیفیتی میوه ها در کنار گرانی ها آن ها امروزه به عنوان دو مشکل اساسی در بین مردم لنده به ویژه اقشار کم درآمد بوده که لازم است مسئولین هر چه سریع تر با نظارت بهتر و دقیق تر بر مشکلات کنونی و بی انضباطی های آن پایان دهند.

خوب است مسئولین مربوطه بدانند این روزها بازار میوه و تره بار لنده از نابسامانی در قیمت ها و بی کیفیتی محصولات رنج میبرد و می طلبد که مسئولین با نظارت دقیق تر و بهتر بر مشکلاتی که شهروندان این شهر را آزار می دهد، پایان دهند.گفتنی است بازار شهر لنده به نسبت بازار شهرها و مناطق همجوار بسیار کوچک و با کمترین نظارت از سوی دستگاه های متولی قابل کنترل است.

تصویر انتخابی در خبر تزئینی است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
در شهر یاسوج شاهد بودم مغازه دار هلو از باغدار درب مغازه گرفت ۵ هزار تومان در جا می فروخت ۱۲هزار تومان اخه یک باغدار یک سال زحمت فقط ۵ هزار ولی مغازه دار چند دقیقه باید ۷ هزار سود ببرد اون وقت مسئولین ما ادعا می کنن مملکت امام زمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار