معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس از کشف 7 تن شکر از یک فروشنده سیار در شیراز که در سایت دیوار فعالیت می‌کرد، خبر داد .
کد خبر: ۷۶۵۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳ 24 July 2019

تابناک فارس به نقل از ایسنا: محمدابراهیم صداقت چهارشنبه دوم مرداد در جمع خبرنگاران گفت: بازرسان این سازمان طی بررسی سایت ‎ های اینترنتی از جمله سایت «دیوار» با آگهی تبلیغ فروش شکر با قیمت بالاتر از قیمت مصوب روبه‌رو شده و اقدام به خرید صوری از این فروشنده کردند.

وی افزود: در این خرید 7 تن شکر به قیمت هر کیلو 5 هزار و 50 تومان در ازای دریافت وجه نقد و تحویل در یکی از نقاط شیراز معامله شد .

به گفته معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت فارس طی هماهنگی با دستگاه قضایی و پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی، بازرسان سازمان صمت در معیت پلیس در محل مورد نظر حاضر شده و 7 تن شکر که در سه دستگاه نیسان بارگیری شده بود را ضبط و پرونده تخلف گرانفروشی و فروش کالای دارای شبکه توزیع رسمی به ارزش بیش از 350 میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد .

صداقت خاطرنشان کرد: فرد متخلف نیز توسط پلیس آگاهی شیراز دستگیر و مشخص شد این میزان شکر از انباری در یکی از شهرستان‌های فارس به شیراز منتقل شده که با پیگیری‌های به عمل آمده آن انبار نیز پلمپ شد .

وی ادامه داد: تحقیقات از این فرد در خصوص چگونگی خرید شکر از مبدا اولیه در دست انجام است .

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت فارس یادآور شد: در راستای سیاست‌های تنظیم بازار بیش از 11 میلیون و 876 کیلوگرم شکر توزیع شده، ضمن آنکه تاکنون از 100 مورد بازرسی تخصصی انجام شده در خصوص توزیع شکر، 11 واحد متخلف شناسایی و پرونده تخلف آنها به ارزش 494 میلیون و 415 هزار ریال به تعزیرات حکومتی برای صدور رای ارجاع شده است .

صداقت بیان کرد: از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را از طریق تلفن 124 ستاد خبری سازمان صمت اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار