پاسخ دفتر نماینده 4 شهرستان کهگیلویه به سخنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی
جناب آقای یزدان پناه هوشیار باشید که لحظه ای درنگ و تأخیر در اجرای هرچه سریع تر این مطالبه ی مردم قابل پذیرش نیست مضاف بر اینکه ضرورت اکید است به گونه ای زمانبندی و برنامه ریزی گردد که زمان از دست رفته تا سرحد امکان جبران گردد.
کد خبر: ۷۶۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲ 24 July 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، طی چند روز اخیر و پس از نطق انتقادی میان دستور مجلس شورای اسلامی نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ، (اینجا) رئیس دانشگاه علوم پزشکی اقدام به انتشار توضیحاتی داد که در واقع واکنشی به انتقادات تند نماینده مردم 4 شهرستان کهگیلویه بود (اینجا) پس از انتشار این سخنان دفتر ارتباطات مردمی نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به سخنان دکتر پرویز یزدان پناه ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد پاسخ داد در این مطلب آمده است:

 فراتر از طرح در رسانه ها عمل کنید! / اشکال در روند اجزایی بیمارستان چرام متوجه دانشگاه است

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر یزدان پناه سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد

با سلام و احترام

مصاحبه جنابعالی پیرامون مشکلات و وضعیت اورژانس و بیمارستان های کهگیلویه بزرگ به ویژه شهرستانهای چرام و لنده از جهات بسیاری قابل تأمل و البته فاقد توضیحات تکمیلی و اقدام عملی بوده که انتظار بوده و هست که فراتر از طرح آن در رسانه ها، به آنها جامه ی عمل پوشانده شود.

جناب آقای دکتر

مستحضرید که بیمارستان چرام توسط متولی امر (دانشگاه علوم پزشکی استان ) کلنگ زنی شد و نماینده مردم در مجلس، قبل از آن با پیگیری، رایزنی و هماهنگی با مسئولان وزارت بهداشت و درمان و بنیاد برکت،  بخشی از  اعتبار، موافقت نامه، مجوزهای لازم و زمینه ی احداث آن را فراهم آورده بود و چنانکه روند اجرای آن اشکال داشته ، اولا مسئولیت و پاسخگویی آن نیز بر عهده علوم پزشکی است و در ثانی اگرچه مراتب عذرخواهی مقام ارشد دانشگاه از محضر مردم شریف شهرستان چرام ستودنی است اما بدانید مردم ولایتمدار شهرستان چرام ضمن اینکه در بوجود آمدن این شرایط قصوری نداشته اند در حقیقت حق آنان فراتر از اینهاست.

جناب آقای یزدان پناه

هوشیار باشید که لحظه ای درنگ و تأخیر در اجرای هرچه سریع تر این مطالبه ی مردم قابل پذیرش نیست مضاف بر اینکه ضرورت اکید است به گونه ای زمانبندی و برنامه ریزی گردد که زمان از دست رفته تا سرحد امکان جبران گردد.

جناب آقای دکتر

قطعا مکاتبات متعدد مسئولان بهداشت و درمان کهگیلویه را در خصوص کمبود تجهیزاتی بخش های مختلف بیمارستان و اورژانس دهدشت از جمله سیستم سرمایشی و خنک کننده را مستحضر هستید
آیا بهتر نیست به جای بر زبان آوردن [ در این مدت ریالی به آن اختصاص ندادند] پیگیری و عملکرد خود را بیان نمایید و پاسخ دهید که چرا ریالی به آن تخصیص داده نشده است؟

جناب آقای دکتر

فرموده اید:
[در 20 روز اخیر 33 میلیارد ریال اعتبار برای رفع کمبودهای اورژانس بیمارستان دهدشت از جمله وسایل سرمایشی اختصاص داده ایم.]
مردم و رسانه ها منتظر هستند که هرچه سریع تر مبادی این تخصیص توسط جنابعالی و یا مسئولان بهداشت و درمان کهگیلویه مشخص گردند.

در پایان ذکر این نکته ضروری و مورد تأکید است که مشکلات سیستم سرمایشی بیمارستان دهدشت به ویژه بخش های بستری، جراحی و داخلی آن همچنان باقی است.

دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم در مجلس

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
خوا و .....
کمتر از دو ماه اومده
اقدامی اصلی که انجام داده کهگیلویه رو از شر ناکارامدی مدیریتی نجات داده و شخصی کاربلد رو جایگزین کرده
جنابعالی بگید خودتان چه اقدام عملی قاتونی انجام داده ابد
البته بجز رانت و تخلف واگذاری
اسلام ن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
جناب آقای حاج عدل. هاشمی
اونموقع که جنابعالی و دیگر نمایندگان استان از رئیس وقت دانشگاه علوم پزشکی استان حمایت می کردید و انتظار داشتید که کارهای بزرگی انجام میدادادند باید همه چه اتفاقی هم در حوزه انتخابیه شما باشد خود کرده را تدبیر نیست
بله حاجی جان
دکتر یزدان پناه اتفاقا با جدیت و پیگیری شبانه روزی در تحقق. کارهای فرمالیته دوستان شما هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
متاسفم برای نماینده این چنینی . دنبال رانت و ... بهترین مدیری که دانشگاه تا الان دیده دکتر یزدان پناه هست و بس ‌. اون موقعی که با دکتر ایلامی زد و بند داشتی خبری نبود الان دهنت باز شده .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
با سلام
صحبت های وزیر بهداشت

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار