کد خبر: ۷۶۶۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸ 27 July 2019
فرماندار کهگیلویه با حضور در روستاهای دشمن‌زیاری مشکلات این روستاها را از نزدیک بررسی و برای رفع آن‌ها دستوارت لازم را صادر کرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، جعفری نیکبخت امروز از روستاهای حومه دشمن‌زیاری بازدید و مشکلات این روستاها را از نزدیک برسی کرد.

فرماندار کهگیلویه از کانال آبیاری، طرح‌های کشاورزی و عمرانی روستاهای کلات و دشمن‌زیاری بازدید و از مدیران دستگاه‌های متولی خواست برای رفع مشکلات این طرح‌ها برنامه‌ریزی کنند.

نیکبخت همچنین در جمع مردم حضور یافت و درخواست‌های آن‌ها را از نزدیک بررسی کرد.

بازسازی جاده بین مزارع که جاده قدیمی روستاست و اجرای پل ارتباطی، اجرای طرح هادی، رفع فرسودگی شبکه آب شرب، جدول کشی قسمتی از روستا ، ساماندهی تیرهای برق، مرمت و بازسازی گلزار شهدا و بهسازی معابر روستا از جمله موارد و مشکلات روستای کلات ولیرکک بود که ازسوی مردم و دهیار مطرح شد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه در این بازدید اظهارداشت: در روستاها برخلاف منابع محدودی که وجود دارد دولت تدبیر و امید کارهای بسیار بزرگی انجام داده است.

نیکبخت تصریح کرد: کانال آبیاری روستای پیزک در سال ۹۷ مبلغ ۹۰ میلیون تومان اعتبار داشت و در سال جدید نیز اعتباراتی برای انجام این طرح پیش‌بینی شده است.

وی در خصوص جاده بین مزارع و احداث پل ارتباطی گفت: جهاد کشاورزی باهمکاری اداره راهداری نسبت به بازسازی جاده بین مزارع واحداث پل ارتباطی در اولین فرصت اقدام کنند.

وی اجرای طرح هادی و آسفالت معابر این روستا را منوط به رفع معارض دانست .

نیکبخت پیگیری مشکلات مدرسه نیمه کاره، نوسازی شبکه آب شرب و جابجایی تیرهای برق را از اقدامات لازم برای رفع مشکلات روستا عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار