نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان روماک به سرپرستی محبوبه قطب در نگاخانه فرهنگسرای سرو برپا شده است.
کد خبر: ۷۶۶۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ 27 July 2019

به گزارش تابناک تهران از روابط عمومی فرهنگسرای سرو، در این نمایشگاه گروهی ۲۵ اثر از ۱۴ نقاش با تکنیک ذغال، آبرنگ، پاستل و مداد به نمایش گذاشته شده است.

در نمایشگاه روماک، آثار آناهیتا سیاوش، متین شکوفه، حورا یکتائیان وزیری، هانیه ایرانی، ریحانه زند کریمی، ریحانه محمدی، مائده پرویزیان، شاداب نجفیان، کیان دخت صادقی‌یام، فاطمه زارعی یالقوزاغاجی، زهره بهرامی سعادت، عاطفه صفر، فاطمه علیزاده عطار، فاطمه سپه‌بان بخشایش، نوشین ظهوری و سونا صادقی ارائه شده است.

در حاشیه برگزاری نمایشگاه، کارگاهی با هنرمندی محبوبه قطب و عاطفه صفر با تکنیک آبرنگ، هشتم و نهم مرداد، از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در نگارخانه فرهنگسرای سرو برگزار می شود.

روماک در لغت‌نامه دهخدا به معنی پسر مازندرانی، نگهبان عاقل، صداقت داشتن، صادقانه کارکردن و انسان راستگو است.

نمایشگاه نقاشی روماک تا دهم مرداد از ساعت ۱۰ تا ۱۹ در نگارخانه فرهنگسرای سرو به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از بوستان ساعی، کوی ساعی دوم میزبان علاقه مندان است.

نمایشگاه «نگاره امید»

این نمایشگاه گروهی تصویرسازی در بردارنده آثار ۱۶ هنرمند تصویرگر است که به انتخاب کمال طباطبایی مدرس و هنرمند تصویرگر، گردآوری و در باغ موزه هنر ایرانی برپا شده است.

نمایشگاه نگاره امید حاصل برگزاری کارگاه یک روزه تصویرسازی با موضوع داستان حضرت یونس (ع) و نهنگ است که یکم خرداد در ماه مبارک رمضان در باغ موزه هنر ایرانی برگزار شد.

برداشت آزادانه و امروزی از بن مایه داستان و تلفیق آن با ذهنیت تصویری هر هنرجو، راهی بود که باعث پدیدآمدن رویکردهای متفاوت و متنوع در شکل گیری این نمایشگاه شد.

هما اسحاقی، مریم بابایی، ندا بشرخواه، سیما بوستانی پارسا، ملیحه حاجی بابا، محسن حبیبی، مهرنوش خرم، فائقه دوامی،  عطا سرمست، مژگان سعیدیان، مژگان سعادت نیا، مهسا شاکری راد، ملیکا قشقایی، مهسا مکی علمداری، الهه محمدی و فروغ یعقوبی هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه هستند.

علاقه مندان برای دیدن آثار نمایشگاه نگاره امید می توانند از پنجم تا ۱۴ مرداد ساعت ۱۰ تا ۱۹ و پنجشنبه ها تا ساعت ۱۳ به باغ موزه هنر ایرانی به نشانی خیابان ولی عصر(عج)، بالاتر از چهارراه پارک وی، خیابان شهید فیاضی، خیابان بوسنی هرزگوین، سه راه دکتر حسابی مراجعه کنند.

نمایشگاه میناکاری در نگارخانه پردیسان

فرهنگسرای فردوس مجموعه‌ای از آثار میناکاری هفت بانوی هنرمند به سرپرستی بهاره میرپوریان را با عنوان «فراسو» از چهارم مرداد در نگارخانه پردیسان به نمایش گذاشته است.
میرپوریان متولد ۲۴ شهریور ۱۳۷۷ در رشته مهندسی صنایع غذایی تحصیل کرده و رشته هنری میناکاری را در گروه میناکاری سورا و کارگاه بوتیمار آموزش دیده است و این نمایشگاه را با مشارکت بهناز رودباری، ساناز رودباری، فردوس لطفی، مونا میاهی پور، محبوبه مجدی و آناهیتا وحیدی برپا کرده است.
علاقه‌مندان برای دیدن آثار نمایشگاه فراسو می‌توانند تا نهم مرداد ساعت ۹ تا ۱۸ به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار