رییس کل دادگستری استان قزوین به همراه معاونین صبح امروز به صورت سرزده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبیک بازدید کردند.
کد خبر: ۷۶۶۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲ 28 July 2019

بازدید سرزده رییس کل دادگستری استان قزوین از آبیک

 به گزارش تابناک قزوین، حجت‌ الاسلام والمسلمین قدرتی رییس کل دادگستری استان قزوین،در این بازدید از نزدیک با تعدادی از مراجعان و همچنین مقام‌های قضایی و کارکنان دادسرا شهرستان آبیک دیدار و گفت‌وگو کرد و در جریان مشکلات کارکنان و مراجعان حاضر در این مجموعه قرار گرفت و دستور پیگیری‌های لازم را در خصوص رسیدگی به مشکلات حقوقی مردم صادر کردند.

رییس کل دادگستری قزوین با حضور در شعبه اجرای احکام دادسرا، پرونده زندانیان این شهرستان را مورد بررسی قرار داد و دستوراتی را در جهت کاهش جمعیت کیفری زندان صادر نمود.

مقام ارشد قضایی استان در جمع کارکنان قضایی و اداری دادسرای شهرستان آبیک گفت: خداوند متعال را شاکریم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی در مجموعه‌ای خدمتگزاری می کنیم که به فرموده امام خمینی (ره) ملجاء و پناهگاه ستمدیدگان است.

وی در ادامه افزود: هر لحظه حضور و تلاش ما در دستگاه قضایی عبادت است زیرا دست‌گیری و کمک به انسان های گرفتار در نزد خداوند ارزش خاصی دارد و خدمت خالصانه و صادقانه در دستگاه قضایی بدون شک در دنیا و آخرت برای ما آثار خوبی را در پی خواهد داشت.

بازدید سرزده رییس کل دادگستری استان قزوین از آبیک

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی خاطرنشان کرد: نباید فرصت خدمت به خلق را از دست دهیم و این فرصت با چیزی قابل تعویض نیست و همیشه باید در جهت گره گشایی از مشکلات مردم گام برداریم و اگر قرب الهی را می خواهیم باید به خلق خدا خدمت کنیم.

این مقام قضایی استان بیان داشت: انتظار ما از شما همکاران قضایی و اداری این است که در روند کاری خود از تمامی ظرفیت ها و بستر‌های خدمتی برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به مردم شریف این شهرستان بیش از گذشته استفاده کنید.

رییس کل دادگستری قزوین با بیان این که بازدیدهای سرزده برای مچ‌گیری از همکاران نیست، اظهار داشت: بازدید‌های سرزده منجر می‌شود تا همکاران بدانند و متوجه شوند که زحمات و تلاش‌های آنان نادیده گرفته نمی شود و این مسئله انگیزه‌ای برای آنها خواهد بود.

رییس شورای مسئولان قضایی استان قزوین در پایان یادآور شد: تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعین هدف اصلی دستگاه قضایی است و به همین خاطر بازرسی‌ها به صورت دوره‌ای از حوزه‌های قضایی استان انجام می شود تا خدماتی که توسط همکاران ارائه می‌شود بهبود یابد و هدف از بازدید ها شناسایی نقاط ضعف و قدرت و برنامه ریزی برای رفع نواقص و کمبود ها است.

بازدید سرزده رییس کل دادگستری استان قزوین از آبیک

گفتنی است در این بازدید بهروز جلالوند، عباس علائیان، حجت الاسلام زمانی و سعید اقبالی از معاونین قضایی رییس کل و احسان نظام دوست معاون منابع انسانی دادگستری استان حضور داشتند.

 

   
 
   
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار