یادداشت دفتر نماینده کهگیلویه
واگذاری یک پروژه به پیمانکار به صورت ترک تشریفات یکی از موارد معمول و قانونی واگذاری پیمان می باشد که در حیطه اختیارات مقام ارشد سازمان اجرایی مربوطه است و ایرادی بر آن وارد نیست.
کد خبر: ۷۶۶۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶ 29 July 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پس از سخنان نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در اعتراض به وضعیت بهداشت و درمان چهار شهرستان حوزه انتخابیه خود ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اقدام به پاسخ در خصوص انتقادات عدل هاشمی نمود. اما در این بین نکته ای مطرح شد در خصوص بیمارستان چرام که گویا رئیس دانشگاه علوم پزشکی علت تاخیر در اجرای این پروژه را متوجه آن کرده است! بنابر سخنان دکتر پرویز یزدان پناه علت تاخیر در پروژه بیمارستان چرام واگذاری احداث آن به یک پیمانکار بدون تشریفات قانونی است که دفتر ارتباطات مردمی نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به آن واکنش نشان داده و به نوعی از بی اطلاعی یزدانپناه از وضعیت واگذاری این پروژه خبر می دهد.
متن کامل مطلب ارسالی دفتر نماینده به شرح زیر آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بی شک، ولی نعمتان انقلاب شایسته ی هرگونه خدمتی هستند و سردار هاشمی پور در همین راستا و در جهت خدمت بیشتر و وصول مطالبات به حق مردم از هیچ کوششی فروگذاری نکرده و نخواهد کرد.
مردم شریف کهگیلویه بزرگ بدانند که شیوه های غیراخلاقی و نامتعارف اتخاذ شده در مقابله با این رسالت عظیم، کوچک ترین خللی در خدمت رسانی و عزم راسخ خادم آنان در خانه ملت بوجود نخواهد آورد.
در خصوص اظهارات نسنجیده و ناروای سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان صرفا در جهت تنویر افکار عمومی نکات زیر بیان می گردد.
 
بیشتر بخوانید
 

آنچه که نماینده مردم در مجلس در خصوص نارسایی و مشکلات بهداشت و درمان کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر بهداشت و درمان  ایراد نمود وظیفه ذاتی و نظارتی اش بوده و بر آن ابرام می ورزد.
مشخصا در مورد احداث بیمارستان چرام و شائبه ی بوجود آمده در خصوص علت تعطیلی آن نکات زیر نیز به سمع عموم می رسد.
 
بی اطلاعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی در ماجرای بیمارستان چرام؟

اولا که واگذاری یک پروژه به پیمانکار به صورت ترک تشریفات یکی از موارد معمول و قانونی واگذاری پیمان می باشد که در حیطه اختیارات مقام ارشد سازمان اجرایی مربوطه است و ایرادی بر آن وارد نیست.
پروژه بیمارستان چرام در ابتدا به دلیل عدم نقدینگی و نیز عدم استقبال سایر پیمانکاران در همین قالب به یک پیمانکاری که دارای حسن شهرت و از سال 1390 برای مجموعه علوم پزشکی فعالیت اجرایی داشته و بناهای مهم و عظیمی نظیر زایشگاه دیشموک، دانشکده بهورزی و بزرگترین اورژانس جنوب کشور در دهدشت را به خوبی اجرا نموده که شروع آنها همه قبل از دوران نمایندگی سردار هاشمی پور و از قضا به صورت ترک تشریفات نیز واگذار شده بودند که پروژه بیمارستان چرام نیز به همین شکل و پس از دعوت پیمانکار به همکاری توسط رئیس وقت دانشگاه و البته با مشورت هیئت رئیسه و معاونت توسعه فیزیکی دانشگاه و انجام سایر موارد اداری با دستگاههای مرتبط به صورت قانونی واگذار گردید.
لازم به ذکر و تأکید است که در این رابطه نماینده مردم در مجلس، جزء پیگیری، رایزنی و هماهنگی با مسئولان وزارت بهداشت و درمان و بنیاد برکت در جهت تأمین اعتبار و اخذ مجوزهای لازم، هیچگونه دخالت دیگری نداشته و سخنانی که در این رابطه عنوان شده جز توجیه، فرافکنی و فرار از زیر بار مسئولیت، چیز دیگری نیست.
مردم شریف بدانند که سردار هاشمی پور بدون اعتناء به حواشی ایجاد شده همچنان به دنبال احقاق حق مردم بوده و بر این باور است که مسئولان وزارت بهداشت و درمان می بایست پاسخگوی مطالبات بر زمین مانده ی مردم از جمله:
زایشگاه، کلینیک ویژه تخصصی، درمانگاه امام علی (ع) در دهدشت، بیمارستان لنده و  بیمارستان بهمئی که بعضی از این پروژه ها حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند ولی متأسفانه رها شده اند که نتیجه ی بی تدبیری، سهل انگاری و ضعف مسئولان ارشد بهداشت و درمان استان می باشد و همچنین تجهیز کامل بیمارستان بهمئی در اولویت برنامه ها و مطالبه ی نماینده مردم در مجلس است که به حول و قوه الهی و با پیگیری مجدانه ی سردار هاشمی پور به سرانجام خواهند رسید.
در پایان به استحضار میرسد نابسامانی ها و مشکلات  موجود دانشگاه علوم پزشکی استان در جلسه ای که بزودی با حضور مسئولان وزارت برگزار می گردد مورد توجه و بررسی قرار خواهند گرفت.

دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
سیدعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
واقعاجای تاسف است جناب یزدانپناه. بافرافکنی نه چیزی عوض میشود ونه کاری انجام میگیرد. اگرعرضه انجام کار وپیگری وحل مشکلات منطقه رونداری لااقل تهمت نزن .ابروی خانواده یزدانپناه رابردی.وااسفا...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
حالا این شد جواب اقای نماینده . فکر کنم خوب دستتان برای مردم رو شده . بهتره بروید دنبال یک کار بهتر . واقعا باید تاسف خورد به حال کهگیلویه بزرگ که نماینده ان شمایید .
ناشناس
|
Norway
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
یزدان پناه هم رفتنی هست شک نکنید / این دیگه خیلی تابلو داره تلاش میکنه که خودش را مستقل از نمایندگان نشون بده اما انصافا اگر تاجگردون تو بحث بودجه دولتی و هاشی تو بحث بودجه های خیرین نباشه کلا علوم پزشکی رو هواست
جالب بدونید نصف مبلغ احداث بیمارستان چرام را با پیگیری های عدل هاشمی بنیاد برکت داده یعنی اگه دار و دسته یزدانپناه همین فردا پولشون را بدن بنیاد برکت فورا نصف سهمش را می پردازه یعنی قرارشون اینه که به دلیل عدم فرار دولت از مسئولیت بنیاد برکت به میزان سهمی که دولت پول می ده اونا هم می دهند پس یزدانپناه دنبال کار برای دولت نیست بلکه اومده با نمایندگان بجنگه البته نه برای نشاندن نمایندگان سر جایشان بلکه برای خود شیرینی و نشان دادن چهره مستقل از خودش!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
دکتر یزدان پناه جلوی شما رانت خوارها خواهد ایستاد . بیمارستان را بدون قرار داد واگذار کردید ، خلاف کردید حالا یک قورت ونیمتون باقیه . حالا خواهید دید شما جلوی اصالت و مدیریت دکتر یزدان پناه کم خواهید اورد تازه به دوران رسیده ها .
کارمند شبکه بهداشت چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
درود بر دکتر یزدانپناه افتخار میکنیم بهت جلوی عدل ایستادگی میکنی آقای دکتر به داد شبکه بهداشت چرام برسید جعفری نابود کرده ،ایشونو بردارید
آنتی رانت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
جناب آقای دکتر یزدانپناه . دفتر فنی همچنان در مسیر بی تدبیری و وا دادگی و خاله خورزویی پیش میرود . دیوار ساخته شده بیمارستان چرام با هماهنگی چه کسانی وبا چه قراردادی وبا چه قیمتی ساخته شد . . کدام ناظر دانشگاه یا جای دیگر ان را نظارت کرده . الان دارند کار را برآورد میکنند تا به پیمانکار عدل هاشمی تقدیم کنند. چه کسی داره برآورد دیوار آن بیمارستان را انجام میده . جناب دکتر یزدانپناه از بیت المال در مقابل رانت خواران دفاع کنید . برآورد را به یک گروه سه نفره بسپارید . دفتر فنی همچنان در مسیر منفعت طلبی سیاسیون بی درد و بی تعهد پیش می رود همان کسانی که مردم امید به حل مشکلاتشان داشتند خود معظل شده اند .آقای دکتر می دانید حداقل قیمت مناقصه باطل شده انتقال خون ده میلیارد تومان بود ودر مناقصه دوم قیمت برنده مناقصه پنج میلیارد و هفتصد میلیون تومان بود . این اختلاف چهار میلیارد و سیصد میلیون تومانی که آقای دکتر غلام نژاد ومهندس رفیعی حتی تا استانداری رفتند تا آن را به سرانجام برسانند و فقط خدا نگذاشت می خواست به جیب چه کس یا کسانی برود .دستگاه های نظارتی چرا ورود نمی کنند .
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
تو گفتی و ما هم باور کردیم که هیچ دخالتی نداشتی
امسال خوب رای ایاری ایبینمت!!!
تو دنبال احقاق حق مردم نیستی دنبال سیاسی کاری خودتی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار