مطمئنا حمایت حمیده هدایتخواه از روشنفکر یک حمایت واقعی نیست بلکه وی فعلا به عنوان یک نیروی واقعگرا که به زیبایی ! مشکلات طیف اصولگرایان بویراحمد و دنا را تشریح می کند ، معرفی می شود و تا اینجای کار بخش دوم سناریو به زیبایی هر چه تمام تر اجرا شده است!
کد خبر: ۷۶۷۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ 12 August 2019
آنچه که در ادامه می حوانید ، تحلیل ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و انتشار آن به معنی تایید یا تکذیب آن نیست . مخاطبان موافق یا مخالف این تحلیل می توانند در تایید یا تکذیب آن نظر خود را بیان کنند.
چند هفته گذشته بود که در یک نشست کاملا انتخاباتی ، طیفی از اصولگرایان حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا ، اعلام کردند که گزینه نهایی خود برای انتخابات مجلس در اسفند سال جاری را مشخص و معرفی کرده اند.
بنابر این گزارش در نشستی که در روزهای پایانی مرداد ماه و با حضور بخشی از اصولگرایان موسوم به طیف هدایتخواه برگزار شد ، کریم فرخیانی به عنوان کاندید نهایی انتخاب و معرفی شد. این انتخاب با واکنش هایی مواجه شد که عمدتا مخالفت ها را در پی داشت.
اما در این بین واکنش حمیده هدایتخواه که همیشه حضوری پررنگ در رسانه ها دارد بسیار جالب و تامل برانگیز ، بود! چرا که تندترین انتقادات از پدرش و همچنین حمایت اغراق گونه ای هم از رقیب پدرش نمود! این گونه موضع گیری در نگاه سطحی ، رد سیاست های پدر از طرف دختر است اما با نگاهی عمیق می توان پی برد که چه سناریوی حساب شده ای در حال جریان است!
 
رمزگشایی از یک قانون شکنی در بویراحمد / شطرنج بازی رسانه ای اصولگرایان با حریف بی رسانه! / فرخیانی طعمه ای برای کاندیداتوری یک خانم!

هر چند سخنان انتقادی حمیده هدایتخواه از انتخاب طیف اصولگرایان بسیار تند و تهاجمی بود و در این سخنان طیف اصولگرایان به پدرش را حلقه بسته ای می نامد که نتوانسته اند در جامعه مقبولیتی کسب کنند اما در لابه لای این انتقادات کلید واژه هایی وجود دارد که هر کدام از این کلید واژه ها به صورت ماهرانه ای به کار برده شده است که در روز نهایی بتوانند در جای خود جامعه عمل پوشیده و نتیجه مورد دلخواه را به بار بنشاند!
نشست اصولگرایان طیف هدایتخواه و انتخاب ، فرخیانی ، عدم حضور بسیاری از بزرگان اصولگرایی بویراحمد و دنا ، عدم حضور مهدی روشنفکر که به باور بسیاری از تحلیلگرانی سیاسی استان شانس بسیار بالایی برای موفقیت در انتخابات دارد و در نهایت اعتراض شدید حمیده هدایتخواه به تصمیم پدر و یارانش ، همه و همه نشان از وجود یک سناریوی بسیار حساب شده و به زعم طراحان موفق دارد!
 ابتدای سناریو با ایجاد جو دو دستگی و حتی چند دستگی شروع می شود که در این بین عده ی زیادی از اصولگرایان معترض به این تصمیم که خود را هم قدرتر و هم مستحق تر از فرخیانی می بینند وارد میدان شده و اعلام کاندیداتوری خواهند کرد . بنابر این مرحله اول سناریو به ایجاد چند دستگی و تنش منتهی می شود تا همه ی کسانی که حرفی برای گفتن دارند به میدان بیایند و به شدت هر چه تمامتر اعتراض کرده تا جایی که بر همه شکست جریان اصولگرایی از همین ابتدا روشن شود!
مرحله پس از تنش های اولیه با اعتراض شدید حمیده هدایت خواه به تصمیم طیف دکتر ستار هدایتخواه و حمایت های آشکارا از مهدی روشنفکر مربوط می شود! مطمئنا حمایت حمیده هدایتخواه از روشنفکر یک حمایت واقعی نیست بلکه وی فعلا به عنوان یک نیروی واقعگرا که به زیبایی ! مشکلات طیف اصولگرایان بویراحمد و دنا را تشریح می کند ، معرفی می شود و تا اینجای کار بخش دوم سناریو به زیبایی هر چه تمام تر اجرا شده است! چرا که هم تصمیم دو دستگی و چند دستگی ساز به خوبی گرفته شد و هم اعتراضات بالا گرفت و هم زمزمه های کاندیداتوری های این طیف در میان اشخاص بالا گرفته است! و البته یک نکته بسیار حساب شده دیگر هم تا اینجای سناریو به شدت مورد توجه بوده است و آن هم انشقاق در خواستگاه قومیتی مهدی روشنفکر بوده است!
 
رمزگشایی از یک قانون شکنی در بویراحمد / شطرنج بازی رسانه ای اصولگرایان با حریف بی رسانه! / فرخیانی طعمه ای برای کاندیداتوری یک خانم!
 
یکی از دلایل ورود زود هنگام رسانه ای اصولگرایان طیف هدایتخواه برای داشتن فرصت کافی در جهت اجرای دقیق و بی نقص سناریوی طراحی شده است . البته اطمینان از این نکته که چنین قانون شکنی در راه اندازی جو انتخاباتی مورد توجه برخی ناظران نخواهد بود و یا به عبارت دیگر تاثیری بر تایید صلاحیت آنان نخواهد داشت ، کمک شایانی به پیاده کردن این سناریو کرده است!
و اما نکته نهایی و پایانی سناریو مربوط به انتخاب گزینه واقعی است ! بر اساس شواهد موجود و تحلیل سناریوی طراحی شده ، گزینه نهایی در شورای حکمیت نهایی آن هم با حضور همه ی اصولگرایان حتی مهدی روشنفکر معرفی خواهد شد و آن کسی نخواهد بود جز "حمیده هدایتخواه"! چرا که اصولگرایان نباید یکبار دیگر شکست تفرقه را بخورند!
بر اساس این تحلیل ، در نشست نهایی چند شاخصه مهم تعیین کننده گزینه نهایی یعنی حمیده هدایتخواه خواهد بود!
اولین و مهمترین شاخصه موضوع گام دوم انقلاب مطرح شده توسط رهبری است که مهمترین رکن آن ورود جوانان است که در میان حاضران برجسته ترین نام به حمیده هدایتخواه ختم می شود! در مورد ضمانت رسیدن به چنین خروجی ، مطمئنا اصولگرایان تاثیرگذار ملی ، تعیین کننده خواهند بود. چرا که اصولگرایان به شدت بر روی گام دوم تبلیغ می کنند پس در موضع عمل حتما مجبور به تبعیت از خروجی متناسب با تحقق آن هستند.
شاخصه دوم برای خروجی شورای حکمیت نهایی بر روی نام حمیده هدایتخواه ، موضوع میدان دادن به زنان است که اولا در تحقق این شعار اصولگرایان از اصلاح طلبان پیشی بگیرند و ثانیا به معنای واقعی کلمه میدان برای زنان همسو با جریان اصولگرا بازتر شود.
شاخصه بعدی که نشان دارد هدف از تنش های اخیر برای رسیدن به نام حمیده هدایتخواه خواهد بود ، مربوط به ایجاد انشقاق در مهمترین پایگاه قومیتی گزینه برتر اصولگرایان یعنی مهدی روشنفکر است چرا که اولا رای قومیتی روشنفکر بسیار بالا است و لازم است مدیریت شود ، ثانیا تعداد کاندیداها در این پایگاه رای آوری هرچه بیشتر شود در نهایت اجبار به گذشت برخی کاندیداها بیشتر و البته راحتتر خواهد بود! و نکته کلیدی این شاخصه حمایت های قاطع فعلی حمیده هدایتخواه از مهدی روشنفکر است که در شورای حکمیت نهایی به کمک وی خواهد آمد!
و اما یکی دیگر از نکته های جالب و تضمین کننده موفقیت سناریو به پوشش های رسانه ای در جهت رسیدن به چنین سناریویی است! بر هیچکس پوشیده نیست که در روزهای نهایی و لازم بیشتر رسانه های اصولگرا کاملا در خدمت بزرگ این جریان یعنی ستار هدایتخواه خواهند بود . در همین ابتدای شروع سناریو کاملا مشخص است که رسانه های اصولگرا در خدمت اهداف ستار هدایتخواه هستند و در این بین کاملا واضح است طراحان سناریو از بی رسانه بودن مهدی روشنفکر نهایت بهره را می برند و خبرها ، گزارشات و تحلیل ها همه به هدف نهایی منتهی خواهند شد.
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
تحلیل مزخرف و کوته فکرانه ای بوده بر و کشکت را بسا عزیزم ای مکس عرصه سیمرغ نه جولنگه توست عرض خود می بری و زحمت همه میداری
علی رصا الهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
اصلا صحت ندارد من محصولات دیگرشو مث شامپوهای ضدسفیدی استفاده کردم کاملا دروع وبی اساسه
علی رضا ضرغامپور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
این تحلیل کاملا اشتباهه هدایت خواه همانطور که دخترش میگه خودش خودشو کشت شخصی محبوب تر از روشنفکر در چهره های اصولگرای استان در حال حاضر وجود نداره حمیده با اظهار نظر های اشتباهش و نداشتن محبوبیت و نشناختن چهره اش نمیتونه گزسنه مناسبی باشه روشنفکر فرخیانی رو به هدایت خواه و شورای انحصار تحمیل کرد و در دقیقه نود بعنوان برگ برنده ازش استفاده میکنه با معرفی فرخیانی طیف اصولگرا اومدن طرف روشنفکر طیفیم که با فرخیانی و هدایتخواهن دقیقه نود بوسیله فرخیانی تسلیم روشنفکر میشن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار