شنیده ها
شنیده هایی که منابع آن نزدیک به این دو تن از بزرگان اصولگرایی دو حوزه یاد شده است ، از کوچ حتمی این دو تن از استان به حوزه های خارج از استان خبر می دهند.
کد خبر: ۷۶۸۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵ 01 August 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، با وجود بیش از 6 ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری اما در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت های پیدا و پنهان انتخاباتی آغاز شده است و افرادی که قرار است در اسفندماه نام شان در برگه های رای نوشته شوند کم کم نمایان می شوند.
در خصوص کسانی که قرار است در انتخابات نامزد شوند به دو گروه از افراد برخورد می کنیم . گروه اول چهره های شناخته شده هستند که از همین ابتدا حداقل رای خود را دارند و در تلاش برای کسب رای بیشتر جهت پیروزی هستند. گروه دوم هم افرادی هستند که چندان پایه رایی ندارند و مترصد استفاده از فرصت هایی مانند عدم تایید صلاحیت بزرگان این عرصه و یا انصراف به هر دلیلی ، هستند.
در مبحث جریانات سیاسی ، اصولگرایی و اصلاح طلبی به نظر می رسد تفاوت هایی در سه حوزه انتخابیه استان وجود داشته باشد و هرچند شاید میزان تاثیرگذاری این شاخصه چندان تعیین کننده نباشد و بیشتر همان مسائل قومیتی در نهایت پیروز میدان هر سه حوزه انتخابیه استان را مشخص کند.
تحلیل و تفسیرها در این زمینه متعدد و متفاوت است اما هم در حوزه بویراحمد و دنا و هم در حوزه گچساران و باشت و هم در حوزه کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده ، افراد زیادی منتظر اتفاقات غیر منتظره هستند بلکه بتوانند خود را به صدر رقابت نزدیک کنند!
برای نمونه در حوزه بویراحمد و دنا در جبهه اصولگرایی اتفاقاتی رخ می دهد که نشان از وقوع خروجی هایی غیر منتظره در آینده است ! یا در حوزه گچساران و باشت ، گویا اتفاقات به سمتی می رود که بر عکس آنچه در دیگر مناطق شرایط تاجگردون را پیروز صددرصد معرفی می کند اما در خود حوزه از هم اکنون وی و یارانش خطر واقعی را احساس می کنند! در حوزه 4 شهرستان کهگیلویه و بویراحمد هم ضمن مطرح بودن جدی نام عدل هاشمی و سید محمد موحد اما افراد دیگری از اصولگرایان و اصلاح طلبان هم در انتظار فرصت هستند!
 
کوچ انتخاباتی بزرگان اصولگرایی در کهگیلویه و بویراحمد!
 
کوچ بزرگان اصولگرایی در کهگیلویه و بویراحمد!
نکته بسیار پر اهمیت که از هم اکنون زمزمه های آن به گوش می رسد ، کوچ حتمی دو تن از اصولگرایان بزرگ از دو حوزه بویراحمد و دنا و حوزه کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده ، است !
شنیده هایی که منابع آن نزدیک به این دو تن از بزرگان اصولگرایی دو حوزه یاد شده  است ، از کوچ حتمی این دو تن از استان به حوزه های خارج از استان خبر می دهند.
بنابر این گزارش در حوزه بویراحمد و دنا یکی از اصولگرایان در حال تدارک و زمینه سازی برای حضور در مجلس آینده است اما نه از حوزه های انتخاباتی استان کهگیلویه و بویراحمد بلکه از یکی از مناطقی از کشور است که بیشتر انتخابات بر اساس لیست های جریانات سیاسی تعیین می شود !
در حوزه کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده هم کوچ یکی از اصولگرایان تقریبا قطعی شده است و این چهره اصولگرا بنا دارد در یکی از مناطقی از استان های همجوار که عملکرد وی مورد اقبال مردم محلی آن دیار است کوچ نماید.
در مورد این کوچ هم منابع مطلع بر این عقیده هستند که چهره سیاسی مذکور طی مدت چند ماه به برانداز کردن وضعیت میزان رای آوری خود مشغول بوده است اما تاکنون نتوانسته است از برنده بودن خود اطمینان حاصل کند لذا با برانداز کردن حوزه انتخابیه دوم خود ، تصمیم بر کوچ برای تضمینی بودن موفقیت گرفته است.
لازم به توضیح است با توجه به مدت زمان زیاد موجود تا انتخابات ، امکان تغییرات در تصمیمات با توجه به براندازی شرایط بسیار محتمل است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
ماندن موحد در کهگیلویه قبولی عدل هاشنی را تضمین می کند چون منطقیان و لاهوتی تمام تلاش خود را خواهند کرد که موحد پیروز نشود و این یعنی شکست موحد با اختلاف فاحش پس شک نکنید موحد حتما می رود که از همه یکجا انتقام بگیرد
سیدعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
جناب سناتوراگه دررقابت انتخاباتز ناشدجذاب نیسن. چنانچه دوباره درکهگیلویه سربیرون اورد پرش رامثل دورقبل خواهیم ریخت.مگراصلاح طلب مرده باشد بگذارد موحد برود.....
ناشناس
|
Norway
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
فکر کنم منظور تابناک عدل هاشمی باشه نه موحد! عدل مطمئن هست این دوره برنده نیست
بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
چه ملت بدبخت و نادانی هستین تورم ۳۰۰ درصد هنوز هم به فکر اصولگرایی و اصلاح طلبی هستین برو فکر نان کنید خربزه اب است کی باید بیدار شید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
بدترینِ بی‌سواد ها ، بی‌سوادِ سیاسی‌ است !

او نه می‌شنود ، نه می‌بیند و نه در رخدادهای سیاسی مشارکت می‌جوید
او نمی‌داند که هزینه ‌های زندگی ، قیمت لوبیا ، ماهی ، آرد ، کرایه ‌خانه ، کفش و دارو، همگی به تصمیمات سیاسی گره خورده‌اند. او چنان ابله است که سینه ‌اش را پیش‌ کشیده ، با افتخار اعلام می‌کند : "از سیاست متنفرم".

چنین سبک ‌مغزی به این امر واقف نیست که تن‌ فروشان ، کودکانِ خیابانی ، دزدان و حتی تبهکارترینِ تبهکاران که همان سیاست‌مداران فریب‌کارند - این غلامانِ فاسدِ شرکت‌ های چند‌ ملیتی ،
همه از خلال همین "جهالتِ سیاسی‌"ست که زاده می‌ شوند...

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار