کد خبر: ۷۶۸۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲ 02 August 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از چرام آنلاین ، عصر روز پنج شنبه ۱۰مرادماه  چهارمین یادواره جوادالائمه بامحوریت کانونی به همین نام که فرزادنجات نیا سالهاست آن را اداره می کند امروز در سادات امام زاده علی با حضور آمیراحمدتقوی و عدل هاشمی پور و نماینده تولیت آستان رضوی و شورای اداری چرام و. مردم محلی و ائمه جمعه دهدشت و سرفاریاب برگزار شد.

این مراسم که از قبل شائبه های انتخاباتی و سیاسی بودن آن توسط مهندس جعفری فرماندارسابق  کهگیلویه و مورد حمایت بزرگواری در فضای مجازی اعلام شد در بطن اجرای مراسم و با حضور عدل هاشمی پور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و نحوه رویارویی وی با یکی از کاندیداهای احتمالی کهگیلویه، نشان داد که آتش زیر خاکستر اردوگاه اصولگرایان و بلندپروازی مشاور وزیر ارتباطات ادامه دارد.

حاشیه سازی اصولگرایان کهگیلویه در یک مراسم مذهبی!


هنگام ورود عدل هاشمی پور و بعداز مصافحه و دست دادن وی با برخی میهمانان وقتی به سمت نجات نیا رسید با بی اعتنایی از کنار وی رد شد تا رنگ چهره فرزاد دگرگون شود و با لبخند تلخ وی همراه شود.

مراسم که در واقع سوگواره امام جواد با مداحی یکی از مداحان تهرانی همراه بود در هنگام تجلیل از آمیراحمد تقوی و برخی روحانیون و هنگام سخنرانی نجات نیا وی هیچ اسمی از عدل هاشمی نبرد و حتی به رسم مهمان نوازی خیرمقدم هم نگفت تا چشم غره های عدل هاشمی تا پایان مراسم ادامه داشته باشد.

در هنگام سخنرانی فرزاد نجات نیا وی از امام زاده علی(ع) و امام زاده سید محمود به دو برادر نام برد و امام زاده ها را به ثلاث و بویراحمد تقسیم بندی کرد.

در قالب ابن مراسم یادواره شهدای سرفاریاب هم برگزار شد که بهتر بود جدا از این مراسم برگزار می شد.

برخی از چهره‌ای سیاسی و کاندیداهای سابق کهگیلویه در این مراسم حضور داشتند.

حتی میهمان کشوری تولیت آستان رضوی از عدم برنامه ریزی مناسب در اجرای سوگواره و یادواره انتقاد کرد.

بازار داغ عکس یادگاری سیاسیون و ارادت به آمیراحمد تقوی در این مراسم جالب توجه بود و علیرغم کهولت سن اما وی با گشاده رویی همه آنها را به حضور می پذیرفت در این مراسم فرزندان آمیراحمد تقوی روحانی برجسته هم استانی وی را همراهی می کردند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Norway
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
کاری به عدل هاشمی ندارم اما نجات نیا واقعا مداح بروزی هست ! می دونه کی و از کی حمایت کنه که منفعتش تامین بشه! اوضاعی داریم ما هم با این اصولگرایان!
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
نجات نیا با حمایت شیخ اندرزیان نجات نیا شد به شورا رفت و بعد غرور گرفتش و زمین خورد و دور بعد شورا رای نیاورد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
نجات نیا و ما ادارک ماالنجات نیا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
در هر صورت انسان شایسته ای است نجات نیا باید حمایت بشه...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار