امام جمعه کبگیان خطاب به آمریکائیها
کد خبر: ۷۶۸۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳ 02 August 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چیتاب حجت الاسلام وحدانی فر در خطبه های 11 مرداد 97 چیتاب بااشاره به تقوای الهی و پرهیز از گناه گفت : از مصادیق تقوای الهی رعایت اصول اخلاقی در خانواده با تعامل مثبت بین الزوجین است و هر زنی که در خانه اخلاق شوهرش را تحمل کند در قیامت در زمره زنهای نمونه ای چون حضرت فاطمه ، مریم ، خدیجه ، آسیه محشور خواهد شد.
این خطیب جمعه با اشاره به احتمال شکل گیری ائتلاف آمریکا و شرکایش به بهانه حفاظت از نفتکش ها درخلیج فارس و جبل الطارق گفت : ائتلاف دزدان دریائی برای سرپوش زدن به آبروی از دست رفته خود یک برنامه از پیش شکست خورده می باشد زیرا تجربه شکست ائتلاف در عراق ، سوریه ، افغانستان ، و اخیر یَمَن نشان می دهد که وقتی در برابر کشورهای بی دفاع شکست می خورید بدانید اینجا افغانستان عراق و.. نیست بلکه جمهوری اسلامی است که پهبادهای نامیتان را با یک اشاره منهدم و نفتکشهای بادیگارددارتان را با یک نگاه توقیف می کند و توصیه می کنیم تا آبرویتان بیش از این نرفته به همان خلیج خوکهای خود برگردید.
امام جمعه کبگیان با اشاره به اظهارات اخیر پمپئو مبنی بر سفر به کشورمان و گفتن ناگفته ها به خبرنگاران هم گفت : به آقای پمپئو توصیه میکنیم بجای تهیه بلیط با هزینه مالیات شهروندهای تان در ایالتهای متعدد امریکا برود جلوی دوربین همان خبرنگاری ایرانی بایستید که به جرم سرکشی به خانواده اش در بازداشتتان به سرمیبرد.
وی افزود : حتما خبرنگار از شما خواهد پرسید چرا با پول مالیات مردم امریکا به خاورمیانه که هزاران هزار کیلومتر با شما فاصله دارد لشکرکشی و در منطقه تنش ایجاد می کنید و حتما برای نسل کشی مسلمین و بدعت در ادیان و تروریست پروریتان جوابی دارید بدهید؟.
حجت الاسلام وحدانی فر درباره تحریم دکتر ظریف توسط امریکا هم گفت : خنده دار است وقتی فرمانده دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران توسط دولتی تحریم می شود که انتظار مذاکره مجدد باوی را دارد و این نشان از ابلهی سردمداران امریکا و البته موضع گیریهای قدرتمند اخیر شخص دکتر ظریف دارد.
این خطیب جمعه تصریح کرد : اینجا بیاد توصیه های حکیمانه مقام معظم رهبری میوفتیم که فرمود "آمریکا قابل اعتماد نیست!".
دکتروحدانی فر با تشکر از بانیان برگزارکننده هشتمین سالگرد نمازجمعه دربخش گفت : لذت خدمت در کسوت امام جمعه یک منطقه زمانی حلاوت دارد که مردمش با دل و جان هم برای ادای فریضه نماز هم اطمینان از پیگیری خواسته ها و مشکلات شان وارد نماز جمعه بشوند که امیدوارم در این شلوغی جمعیت مردم بخش در نماز جمعه بنده کوتاهی نکرده باشم.

پایان خبر:اسماعیل رسام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار