یادداشت رئیس آموزش وپرورش لنده؛
بی تردید با وجود خدماتی که از طرف مجموعه بنیاد و شخص مهندس سعیدی کیا به آموزش و پرورش ارائه گردید اما همچنان و همچنان تَر آموزش و پرورش تا رسیدن به تعالی راه درازی در پیش دارد و بیش از پیش نیازمند نگاه توسعه گرایانه و سرمایه ای [و نه هزینه ای] مهندس فتاح مدیر آینده بنیاد می باشد.
کد خبر: ۷۶۹۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱ 05 August 2019

با انتخاب شهرستان لنده به عنوان دومین منطقه از سوی بنیاد مستضعفان کشور در راستای محرومیت زدایی طی یک سال گذشته خدمات زیادی در حوزه های مختلف این شهرستان صورت گرفت. در این مدت با هدف توسعه زیر ساخت های آموزشی و ترویج مباحث فرهنگی اقدامات زیادی در حوزه آموزش و پرورش لنده صورت گرفت که باعث گردید رئیس آموزش و پرورش این شهرستان طی یادداشتی از اقدامات صورت گرفته تقدیر و از آنجا که در این حوزه همچنان کاستی های وجود دارد از رئیس جدید بنیاد مستضعفان استمداد بطلبد.

بنیاد مستضعفان در ترازوی آموزش و پرورش شهرستان لنده/تقدیر از خدمات انجام گرفته و استمداد از رئیس جدید بنیاد مستضعفان

در یادداشت دکتر جاویدان رئیس آموزش وپرورش لنده آمده است؛

به نام خدای بخشنده-فاستقوالخیرات
از نشانه های ایمان به حضرت باریتعالی تشکر و سپاسگزاری از آن ذات اقدس و در وهله دوم تشکر از انسانهایی است که رخت خدمت بر تن کرده و موجبات آسودگی خاطرِ خلقی را فراهم نمایند، این وظیفه ای است که مورد سفارش خداوند و اولیاء دین می باشد.بر همین اساس بر خود فرض می دانیم از تلاش های بی دریغ مهندس سعیدی کیا ریاست سابق محترم بنیاد مستضعفان تشکر کرده و چند جمله ای در باب خدمات ایشان به حوزه آموزش و پرورش شهرستان لنده از نگاهِ زیبای مخاطبین بگذرد.

با حضور و استقرار بنیاد مستضعفان در شهرستان لنده شاهد تلاش های شبانه روزی مجموعه عوامل اجرایی بنیاد علوی از دور افتاده ترین روستاها تا مرکزی ترین نقطه شهر بوده ایم. لازم می دانم خالصانه ترین تقدیر خود را از حمایت های بی دریغ مهندس سعیدی کیا به مناسبت خدماتی که به آموزش و پرورش[ که اگر شرح آن برود مثنوی هفتاد من می شود] داشتند و سیاهه ای هر چند ناچیز از این خدمات را در ذیل می آید را اعلام دارم؛
**انجام تعمیرات 55 مدرسه
**شروع به کار ساخت 65 کلاس درس روستایی و شهری با مشارکت 50 میلیارد ریالی همراه با سازمان نوسازی مدارس
**تجهیز مدارس به تجهیزات لازم از قبیل رایانه پروژکتور برد هوشمند مورد نیاز
**تجهیز دو مدرسه به کارگاه های کامپیوتر
**تجهیز مدارس به وسایل سرمایشی کولر و آبسردکن
**تقدیر از دانش آموزان، معلمان و دانشجویان نخبه علمی فرهنگی و قرانی شهرستان
**تامین پوشاک دانش آموزان روستائی .
**کمک به سرمایش سالنهای برگزاری کنکور سراسری
..........
بی تردید با وجود خدماتی که از طرف مجموعه بنیاد و شخص مهندس سعیدی کیا به آموزش و پرورش ارائه گردید اما همچنان و همچنان تَر آموزش و پرورش تا رسیدن به تعالی راه درازی در پیش دارد و بیش از پیش نیازمند نگاه توسعه گرایانه و سرمایه ای [و نه هزینه ای] مهندس فتاح مدیر آینده بنیاد می باشد.

اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده ضمن تقدیر فراوان از مدیریت اسبق بنیاد جناب مهندس سعید ی کیا و ضمن عرض تبریک به جناب مهندس فتاح کما فی السّابق دست یاری و نیاز خود را به سوی مجموعه بنیاد مستضعفان دراز کرده و از ایشان برای ادامه کمک برای حل مشکلات اموزش وپرورش در حوزه های مختلف از جمله تجهیزات ورزشی و تکمیل پروه های نیمه تمام التماس دعا داریم .

باشد که دعای خیر آن مادر رنج دیده روستایی یا آن نوجوان غریب با کامپیوتر که دستانش به لطف بنیاد با صفحه کلید آشنا شد بدرقه راه همه خادمان صدّیق ایرانِ عزیزمان باشد.
علی جاویدان
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فقیهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
به عنوان شهروند لنده ای از خدمات دلسوزانه آقای جاویدان تشکر میکنم و همچنین از فعالیت ها و اقدمات بنیاد علوی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار