کد خبر: ۷۶۹۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰ 07 August 2019

با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر یاسوج و با استقبال شهروندان دومین جشن بزرگ نشاط اجتماعی در شهر یاسوج برگزار شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی، دومین جشن بزرگ "نشاط اجتماعی، شهروند سالم" از ساعت ۲۱ سه شنبه شب در آمفی تئاتر روباز پارک ساحلی یاسوج با محوریت روانشناسی عشق و ازدواج موفق و آسان و با اجرای برنامه های شاد و مفرح برگزار شد.

شهردار یاسوج در این برنامه گفت: نشاط اجتماعی در همه ابعاد زندگی جامعه نمود پیدا می کنند و برگزاری چنین برنامه هایی که با شادی و مسائل کارشناسی همراه است می تواند کمک شایانی به افزایش نشاط اجتماعی کند.

دکتر نستهن مقدم بیان داشت: شهرداری و سایر دستگاههای فرهنگی برای برگزاری چنین برنامه هایی وظیفه دارند و لازم است شهروندان نیز با مشارکت در این برنامه ها به تحقق نشاط اجتماعی کمک کنند.

وی با تشکر از حضور شهروندان در این برنامه گفت: حضور و استقبال شهروندان باعث دلگرمی برگزار کنندگان و تداوم این برنامه ها خواهد شد.

مقدم تصریح کرد: برای هر اجتماعی ضروری است که ساعاتی از اوقات فراغت خود را گرد هم بیایند و ضمن گذراندن حضور در برنامه های مفرح و شاد، از پیام های این برنامه ها که در این برنامه با موضوع عشق و ازدواج آسان و موفق و همچنین شهروند سالم است، استفاده ببرند.

شهردار یاسوج تاکید کرد: از ابتدای امسال برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی اجرا و برنامه ریزی شده است.

بر اساس این گزارش، در دومین جشن نشاط اجتماعی و شهروند سالم، برنامه‌های متنوعی از جمله نمایش طنز، موسیقی محلی و پاپ و همچنین برنامه های کارشناسی با موضوع برنامه برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار