کد خبر: ۷۶۹۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲ 07 August 2019
معاون منابع انسانی دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد : انتخابات هیئت مدیره مرکز وکلاء و بازرسان قوه قضائیه برگزار می شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان، دکتر محمود حکیم با اعلام اینکه مدت  دومین دوره عضویت در هیأت مدیره وکلاء و بازرسان قوه قضائیه در استان به پایان رسیده است اظهار داشت: سومین دوره انتخابات 17 مرداد با حضور وکلاء قوه قضائیه و اعضا محترم هیأت نظارت استانی در دادگستری استان برگزار می گردد.
 وی افزود : 197 نفر عضو دارای شرایط رأی دادن هستند که در این انتخابات شرکت می نمایند.
معاون منابع انسانی دادگستری استان افزود: به همین منظور 11 نفر برای عضویت در هیأت مدیره ، اعضاء علی البدل و بازرس کاندیدا شده اند.
دکتر حکیم اظهار کرد: پس از برگزاری انتخابات ، از میان نامزدها 5 نفر به عنوان اعضاء اصلی،2 نفر علی البدل و 2 نفر بازرس برای مدت 3سال انتخاب و از سوی مرکز وکلاء ،کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده ی قوه ی قضائیه منصوب می شوند.
معاون منابع انسانی دادگستری کل کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به اینکه این انتخابات ساعت 17 عصر روز پنج شنبه 17 مرداد در سالن اجتماعات شهید بهشتی دادگستری کل استان برگزار می گردد تأکید کرد:حضور وکلاء قوه ی قضائیه جهت اخذ رأی الزامی بوده و همراه داشتن پروانه ی دارای اعتبار و دفترچه تمدید شده ضروری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار