کد خبر: ۷۶۹۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵ 08 August 2019
به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس در گچساران مراسم تجلیل از اصحاب رسانه به همت دادگستری و نیروی انتظامی گچساران برگزار شد.
 در این نشست امیر حمزه بازیار با بیان اینکه دستگاه قضا، شورای تامین و نیروی پاسداران اطلاعات نقش مهمی در جامعه دارند، اظهار کرد: سطح اول در ایجاد امنیت برعهده نیروی انتظامی است چرا که مبارزه با اراذل و اوباش، مبارزه با قاچاقچیان و تامین امنیت صنوف و مدارس همگی بر عهده نیروی انتظامی است.
 وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرهای کوچک و نگاه قومیتی در انتخابات  گفت: همواره انتخابات مجلس شورای اسلامی از انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت خاصی برخوردار است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران ادامه داد: خبرنگاران در انتقال مطالب کاندیدا‌ها دقت داشته باشند.
 بازیار در ادامه به انتشار اخبار دادگستری اشاره کرد و گفت: اخبار را از منابع موثق دریافت کنید و به نقل این اخبار را منتشر کنید.
 وی با اشاره به اینکه شکایاتی از برخی خبرنگاران از سوی برخی مسوولان به دادسرا صورت گرفته است، گفت: در این زمینه شعبه ویژه برای رسیدگی به شکایات از خبرنگاران انجام گرفته است.
 بازیار ادامه داد: تاجایی که امکان آن وجود داشته از خبرنگاران حمایت و مسوولان را منصرف کرده‌ایم.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران با بیان اینکه تبیین حقوق شهروندی رسانه‌ها و صدا و سیما می‌توانند ایفا نقش کنند، اذعان کرد: امروزه بسیاری از اخبار از سوی فضای مجازی منتشر می‌شود که در این زمینه انتظار می‌رود در انتقال مطالب دقت و واقعیت‌ها بیان شود و آن چه که دغدغه مردم است بیان کنید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار