کد خبر: ۷۶۹۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰ 08 August 2019
به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل کتابخانه های عمومی این استان از رشد 36 درصدی شرکت کنندگان در این جشنواره خبرداد و گفت: سال گذشته بیش از 12 هزار و 500 هم استان در این جشنواره شرکت کردندکه به نسبت جمعیت استان آمار خوبی محسوب می‌شود. رحیمیان افزود:آیین اختتامیه این جشنواره همزمان باسراسر کشور از 13 مرداد تا 17 مرداد به ترتیب در شهرستان های گچساران، بهمئی، باشت، بویراحمد و کهگیلویه با حضور مسئولان هر شهرستان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این جشنواره در سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» برگزار شد گفت:این جشنواره ملی در دو بخش الکترونیک(سوالات چارگزینه ای و پویش مجازی)، مکتوب(سئوالات چهار گزینه ای و مسابقه نقاشی)همزمان با سراسر کشور برگزار شد که از سوی دبیرخانه این جشنواره، در استان کهگیلویه و بویراحمد 134 برگزیده اعلام شد.
رحیمیان با بیان اینکه برترین های این جشنواره در هر شهرستان پس از داوری و کسب حد نصاب نمره بالای هیجده انتخاب شدند اضافه کرد: در گچساران24 ، بهمئی،12،باشت 8 ،بویراحمد 39، دنا14، لنده 5 و کهگیلویه 22 نفر برگزیده شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار