خبرنگاري، رسالتي است كه با منافع و مصالح خصوصي و عمومي پيكره جامعه، قراردادي از جنس مسووليت مهم  و تعهد دارد. 
کد خبر: ۷۷۰۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹ 09 August 2019

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، خبرنگاران چشم بینای جامعه و روابط عمومی ها پیشانی یک سازمان بواسطه سال ها تلاش و از خود گذشتگی تبدیل اند.
خیلی از خبرنگاران و روابط عمومی ها در این رشته تحصیلی فارغ التحصیل نشده اند اما همان علاقه مندی و استعداد هایی که خداوند متعال در درونشان گذاشته است ،  آنها را به راه پر فراز نشیب سوق داده است.
امروز روز خبرنگار است از چند روز پیش تا چند روز بعد به انحاء مختلف در مراکز خبری و رسانه ای (جراید و نشریات، خبرگزاری ها، سایت های اطلاع رسانی و...) از این قشر پرتلاش و سخت کوش تقدیر و قدردانی می شود. گذشته از این تقدیر ها که صورت می گیرد،اما آنچه مایه مسرت و رضایت مندی مجموعه همکاران محترم عرصه اطلاع رسانی و خبرنگاران است، میزان اثربخشی تلاش او و بهبود حال جامعه است.هرچه دامنه اثرگذاری ، گسترده تر باشد، همکارانم از رضایت بیشتری بهره مند می گردند. بنابراین بهترین هدیه ای که تاکنون برای ما قابل ستایش است این است که وقتی خبرنگاری نتیجه تلاش و فعایت خود را به وضوح لمس می کند، خستگی اش از بین می رود.
تعامل بهتر ارگان ها باخبرنگاران، تبعيض قائل نشدن و تمايز در نگاه به خبرنگاران و رسانه ها، نگاه نكردن ابزاري به خبرنگاران، استقبال از انتقاد و نگرش هاي متفاوت خبرنگاران ، احترام ويژه به خبرنگار به عنوان نماينده افكار عمومي و ارائه اطلاعات صحيح ، تنها خواسته هاي خبرنگاران است و مي تواند بهترين تبريك روز خبرنگار باشد. 
و به یاد داشته باشیم و بدانيم كه يادبود در خور و فاخر اين روز، به تبريك صرف نيست و ارزشگذاري ويژه آن در شناساندن ارزش ها و رسالت فعاليت ارزشمند خبرنگاران به جامعه و فراهم كردن شرايطي براي فعاليت هاي خبرنگاران حرفه اي است. 
خبرنگاري، رسالتي است كه با منافع و مصالح خصوصي و عمومي پيكره جامعه، قراردادي از جنس مسووليت مهم  و تعهد دارد. 
اين روز هم مي گذرد اما اينكه طي سالها درد مردم را نوشتيم و لذت برديم از يك طرف و نگاه برخي مسئولان به كار خبرنگار هم از سوي ديگر. 
البته اگر عشق و علاقه‌اي در كار نباشد قافيه را مي بازيم چون كار خبري سخت و رسالتي بزرگ است كه اگر به بيراهه برود در پيشگاه خداوند مسوول هستيم. 
قشر خبرنگار هم مانند ديگر اقشار جامعه ، سرشار از محبت ، صداقت و شجاعت است و نبايد فكر كرد خبرنگار كسي است كه به دنبال مچ گيري و انعكاس اخبار منفي است. 
برداشت اینجانب بعنوان یک عضو بسیار کوچک از خانواده بزرگ و قابل ستایش این است که اگر عرصه اطلاع رسانی و خبر در یک جامعه نباشد یعنی عدم پیشرفت که خوشبختانه به برکت خون شهدا و آرمان های خوب انقلاب اسلامی امروزه نقش خبری و خبرگزاری‌ها از جایگاه والایی برخوردار است.
17 مرداد سالروز شهادت شهيد صارمي گرامی باد.
با احترام
سید حسین رازیان
روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان کهگیلویه بویراحمد
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
راننده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
شما خبرنگاران و روابط عمومی های امروز نمی توانید حقیقت را بیان کنید و محیط شما بسته و به اختیارید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار