خطیب جمعه کبگیان خطاب به مسئولان افزود : تنها این هفته به شماها فرصت می دهم ، اگر مسئولان محترم مدیریت کردندکه هیچ، و گرنه خودتان خواهید دید چه اتفاقی خواهدافتاد!
کد خبر: ۷۷۰۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳ 10 August 2019

به گزارش "تابناک کهگیلویه و بویراحمد" ازچیتاب حجت الاسلام و المسلمین علی وحدانی فر درخطبه های نماز جمعه 18 مرداد 98 چیتاب باتوصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با تسلیت شهادت امام محمدباقر"ع" گفت: ان امام همام اهل کارکردن وصدقه دادن بود که امروزه اکثرماهاحال کار را که نداریم ازصدقه دادن هم فرار میکنیم پس اگرطلایه دار حریم اهل بیتیم باید همانند آنان باشیم و به سیره آنان عمل کنیم.
امام جمعه کبگیان با تبریک فرا رسیدن روز عرفه گفت: یکی از شبهائی که توبه در آن مقبول و دعادرآن مستجاب است شب عرفه است پس اگر توبه در شب قدر را از دست دادیم به عرفه پناه ببریم که همانند قدر منزلت دارد.
علی وحدانی فر با اشاره به خروجی تحریم وزیر امورخارجه هم گفت: تحریم جناب ظریف درجلسه نخست نشان ازا ستیصال و درماندگی واشنگتن در برابر قدرت دیپلماسی  ما داشت.
وی افزود: برنامه تحریم وزیر امورخارجه در راستای منطق تداوم حداکثری و امکان کشاندن ایران به پای میز مذاکره دروغین ترامپ یک ارزیابی بی منطق و غلط بود که تنها باعث رسوائی خُدعِه گری و مکاری کاخ سفید در جهان و اذهان عمومی شد.
علی وحدانی فر تصریح کرد: تحریم، تهدید، فشارحداکثری سه ابزار ناکارآمد دولت ترامپ برای مقابله باجمهوری اسلامی بود که علاوه برخصیصه ازپیش شکست خوردگی محکوم به رَدِه خارج بودنند.
وی با بیان خروج از برجام آمریکا گفت: دلواپسان برجام بدانند تحریم آقای ظریف، باردیگر ثابت کرد که نباید به وعده های برجامی و مذاکره با غربیها خوشبین بود چون هرآنچه که آنها در برجام خواستند دولت ما تک به تک بصورت نقد انجام داد اما آنان نه تنها با خروج از برجام قیمت نقد ندادند بلکه حتی به ریاست امور خارجه ای که برایشان امضاء کرد هم احترام نگذاشتند و بدانید روضه بر تابوت بی میت برجام الافی است.
امام جمعه کبگیان با اشاره به مسئله انصارالله در یمن و دخالت امثال امارات هم گفت : شیخک های خلیج نشینی که با همه خریدهای اعمال شده چند برابری تسلیحاتی امریکا تحت عنوان ایران هراسی، ادعای قدرت می کنند دیدند که موشک انصارالله 1600 کیلومتر بالای تمام رادارهای بقولی پیشرفته تان آمد و شهر الدهمام قلب فروش نفتیتان را زد و در برابرش ناتوان ماندید.
علی وحدانی فر افزود : به شماها توصیه می کنم تا دیر نشده برگردید و دست از تفرقه بین جهان اسلامی بردارید که در اینجا به امارات متحده هم توصیه می کنم شماها که با فوت ساحل نشین های یک شَهر در جمهوری اسلامی به دریا دچار سونامی می شوید سرتان به کارخودتان باشد تا غرق نشوید و درحد خودتان ادعا کنید نه در برابر کسی که هیمنهٔ انسجام ملی مردمی و قدرت استراتژی و نظامیش شرق و غرب را به لرزه درآورده است.
 
سهل انگاری از بی حجابی داد امام جمعه را درآورد / ضرب الجل یک هفته وحدانی فر به مسئولان
 
خطیب جمعه کبگیان درباره اوضاع نابسامان فرهنگی گردشگران دربخش خطاب به مسئولان گفت: خصیصه این بخش گردشگر پذیری است و هیچ احدالناسی با این موضوع مخالف نیست بلکه همگان دنبال راهکار حرفه ای برای ایجاد زیرساخت های مناسب رفاهی تفریحی و درآمدزا برای گردشگر محورکردن چیتاب و کبگیانیم.
وی درباره مسئله بی حجابی گردشگران دربخش هم گفت : تاالان و امروز صبوری کردم و باسعه صدر نسبت به این مسئله برخورد میکردم اما اینکه برخی از این خانمها بدون روسری در شهر و روستاهای همجوار رودخانه کبگیان می گردند دیگر جای تامل نیست.
خطیب جمعه کبگیان خطاب به مسئولان افزود : تنها این هفته به شماها فرصت می دهم ، اگر مسئولان محترم مدیریت کردندکه هیچ، و گرنه خودتان خواهید دید چه اتفاقی خواهدافتاد!.
علی وحدانی فر تصریح کرد: اجازه نمیدهیم شهری که ملقب به زادگاه شهیدان و گهواره شهیدان خرسندیان و اولین شهید مدافع حرم در استان است اینطور به بهانه اقتصاد و درآمد آماتور جولانگاه بی حیائی شود.
این خطیب جمعه با تذکر به مسئولان افزود: به مسئولان بخش تذکر می دهم هیچکدامتان حق ندارید در این رابطه با حیاء غیرت تعصب لری مردم این منطقه برخورد کنید و متوجه باشید که صبوری حد و اندازه ای دارد ماها در جلسات متعدد صبوری کردیم شاید شماها کاری بکنید اما امروزه می بینیم اینجا چه خبر است و کارد به استخوان رسیده پس اگرکاری نکنید از این به بعد خودم شخصا جلوی این مسئله را خواهم گرفت!
امام جمعه کبگیان افزود : آقای استاندار ، دادستان محترم و فرمانده عزیز نیروی مقتدر انتظامی و جناب فرماندار شما مسئول امنیت هستید و امنیت این بخش نباید خدشه دار بشود چون امنیت صرفا در اسلحه کشیدن نیست بلکه امنیت اخلاقی و امنیت فرهنگی امروزه مهمترین دغدغه جامعه ماست.
لازم به ذکراست دربین الصلاتین به مناسبت روز خبرنگار از طرف ستاد نماز جمعه و حوزه خاتم الانبیاء چیتاب از آقایان جواد عالی منش و اسماعیل رسام تصویربردار و خبرنگار مرکز سیمای استان وآقایان فرامندی جوادی کیا عاملی و خانم تابش زحمتکشان عرصه مجازی تقدیر وتشکربعمل آمد.

پایان خبر:اسماعیل رسام٫.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
کافیه چند تا دوربین مخفی نصب کنی تا ببینیی چند تا از مسئولین را مثل احمدی به دام خواهی انداخت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
موضوع مهم دیگه ای نبود ایشون اظهار فضل کنند مثلا گرانی اختلاس ربا فساد بیماری تورم ....
میترا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
فقط موندم چرا واسه مواد مخدر و زورگیری و دریا خواری و زمین خواری که خیلی بیش از روسری تو منطقه ایشان بیداد میکنه ، مهلت و خط و نشان تعیین نمیکنن.
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
درمسائل حجاب وحفظ شیونات اسلامی، اول باآن دسته ازمسئولین بی تفاوت وخانوادهایشان که رعایت حجاب وشیونات اسلامی رانمیکنندبرخوردکنیدتابتوان درادارات بامتخلفین برخوردکرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار