کد خبر: ۷۷۰۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷ 11 August 2019
خطیب جمعه شهر لیکک حرفه خبرنگاری را طاقت فرسا و کاری جهادی دانست.
به گزارش تابناک مرکز کهگیلویه وبویراحمد به نقل از خبرگزاری صدا و سیما  امام جمعه شهر لیکک در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت : همه بندگان خدا و کائنات در حال عبادت خدا هستند و باید ما انسانها در عبادت کوتاهی نکیم و باید جنس عبادت بشر متناسب‌ با روح انسان باشد.
حجه الاسلام افروغی با اشاره به شهادت امام محمد باقر (ع) افرود: همه امامان معصوم به مقتضیات زمان با شیوه خاص خود ساختار نظام اسلامی را حفظ کردند.
وی اضافه کرد: در زمان امام محمد باقر (ع) کار بسیار مهمی در زمینه حفظ اسلام انجام شد و با توجه به اینکه تبلیغ وسیع حاکمان فاسد علیه دین خدا انجام شد از راه علم توانست با تربیت شاگردان زیادی دین اسلام را گسترش دهد.
وی ادامه داد: تأکید مقام معظم رهبری بر کار تشکیلاتی نشان دهنده اهمیت کار علمی و جهادی است و بدون تشکیلاتی عمل کردن موفقیت چندانی حاصل نمی‌شود که انتظار می‌رود جوانان انقلابی با حفظ روحیه جهادی در تحکیم و تبلیغ اسلام کمک نمایند.
وی بیان کرد: فضای بی در و پیکر مجازی باعث ایجاد مشکلات اجتماعی فراوانی شده است که باید مواظب بود به شخصیت دیگران اهانت نشود.
حجه الاسلام افروغی افرود: با ستیزه جویی نمی توان به اهداف رسید و آلوده کردن فضا صحيح نیست و کسانی که به مردم تهمت می‌زنند بدانند در نهایت به خودشان بر می‌گردد.
حجه الاسلام افروغی بیان کرد: توحیدی ترین دعا همان دعای عرفه است که امام حسین علیه السلام با وجودی که می‌دانست شهید می‌شود با خدای خود راز و نیاز کردند و هر کس می‌تواند در دعای عرفه شرکت کند و این فرصت مهم را از دست ندهد.
وی گفت : عید قربان فرصتی است تا از وابستگی و لذت‌های دنیوی بر حذر باشیم و با خدای خود معامله کنیم.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در بین ورزشکاران گفت: نا امید کردن مردم رواج ندهیم و در طی چهل سال گذشته رشد بسیار خوبی در علوم گوناگون را شاهد بودیم.
حجه الاسلام افروغی افرود: هر چند نمی‌توان مشکلات را نادیده گرفت اما در همین شهرستان بهمئی شاهد رشد فراوان و تحول عمرانی خوبی در طی این چهل سال بوديم که از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی با اشاره به تحولات منطقه گفت: عربستان سعودی چه با ایران ائتلاف کند یا نکند در نهایت حرف اول را در منطقه ایران اسلامی خواهد زد.
وی با اشاره به آیات قرآن گفت: کلام خدا نیز اثبات کننده حاکم شدن اراده ها و اخلاق بر دلها می‌شود و قطعا ایران اسلامی به دلیل وجود اخلاق در سیستم مدیریتی قلب مردم منطقه را تسخیر می‌کند و تفکر انقلابی بر جهان حاکم خواهد شد.
حجه الاسلام افروغی ادامه داد: کارشناسان افق روشنی در زمینه رشد اقتصادی پیش بینی کرده اند و مردم مطمئن باشند که در نهایت این مشکلات حل خواهد شد و پیشرفت اقتصادی حاصل خواهد شد.
وی با اشاره به تحولات قوه قضائیه گفت: با انتخاب حجه الاسلام و المسلمین رئیسی به ریاست قوه قضائیه کارهای خوبی انجام شده و انشالله که با درایت وی و مجموعه دستگاه قضا شاهد تحول بیشتر و برخورد با سوء استفاده کنندگان و تجاوزگران به بیت المال باشیم.
حجه الاسلام افروغی با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران با تلاش فراوان در جهت آگاهی بخشی به جامعه گام بر می‌دارند و کاری جهادی انجام می‌دهند که از زحمات بی دریغ این قشر زحمت کش صمیمانه تقدیر و تشکر می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار