این اقدام حضرتعالی موجب تغییر نگاه ها و باورها به جامعه زنان خواهد شد و امیدواریم این تغییر فرهنگ خودباوری به بانوان را در سایر عرصه ها نیز شاهد باشیم.
کد خبر: ۷۷۱۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶ 13 August 2019
طی چند روز گذشته سه انتصاب همزمان در استاناری کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت که در اتفاقی جالب و با ارزش ، دو تن از این انتصابات سهم بانوان بود. استفاده از ظرفیت بانوان در مناصب مدیریتی یکی از خواسته ها ی برحق این قشر از جامعه بوده و هست که چند سالی است استفاده از این ظرفیت روند رو به رشدی داشته است و اتفاقا برخی از این بانوان عملکرد بسیار موفقی هم داشته اند . سپردن معاونت منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به آذر صفایی نیا به صورت کلی نشان از امیدواری برای دادن نقش بیشتر به بانوان است که مورد توجه بسیاری از فعالان سیاسی قرار گرفته است. یکی از این واکنش ها از طرف جمعی از زنان فعال سیاسی و فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد طی یادداشتی از این انتصاب استقبال کردند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، جمعی از زنان فعال سیاسی و فرهنگی در پیامی، از حسن توجه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به حوزه بانوان و به کارگیری آنان در پست های مدیریتی به ویژه انتصاب آذر صفایی نیا تقدیر و تشکر کردند.
 
بیانیه جمعی از زنان اصلاح طلب در تقدیر از استاندار برای یک انتصاب

متن این پیام که در پی انتصاب خانم " آذر صفایی نیا" به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری صادر شده، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن رحیم

جناب آقای دکتر کلانتری، استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد

اینک در پرتو عنایات و الطاف بیکران الهی، ارشادات و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری( مدظله العالی) و اهتمام و همدلی رئیس جمهور و مسئولان دولت تدبیر و امید در برابر توطئه های دشمنان، ایران اسلامی قدم در راه توسعه گذاشته است و علی رغم تمام محدودیت های موجود، تحقق وعده های انتخاباتی رئیس جمهور محترم را یکی پس از دیگری شاهد هستیم، خدا را شاکریم که با مدیریت هوشمندانه حضرتعالی استان کهگیلویه و بویراحمد پرچمدار ایجاد فرصت های برابر برای مشارکت زنان توانمند استان است.
توجه به توانمندی زنان به عنوان نیمی از نیروی انسانی کشور از عوامل و ضرورت های توسعه پایدار است و باتوجه به نگاه آیین اسلام به زن و برای تسریع در رسیدن به این توسعه متوازن خواستار تداوم در اجرای این حرکت خردمندانه هستیم.
این اقدام حضرتعالی موجب تغییر نگاه ها و باورها به جامعه زنان خواهد شد و امیدواریم این تغییر فرهنگ خودباوری به بانوان را در سایر عرصه ها نیز شاهد باشیم.
بدینوسیله انتصاب بانوی فرهیخته و توانمند، سرکار خانم آذر صفایی نیا را به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تبریک عرض نموده و از حسن توجه حضرتعالی به حوزه زنان کمال تشکر را داریم.

با تجدید احترام

جمعی از زنان فعال سیاسی و فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
تشکر ازدولت تدبیر وامید به ویژه نماینده عالی دولت جناب دکتر کلانتری به خاطر استفاده از ظرفیت بانوان توانمند
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
سالی که نکوست از بهارش پیداست کلانتری هم با این انتصاباتش همه را ناامید کرد
آرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
دست مریزاد جناب استاندار.سالهاست انتضاب نیروهایی که وامدار کسی نیستند حلقه گمشده مدیریت در این استان است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار