کد خبر: ۷۷۱۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶ 14 August 2019
سید محمد موحد نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی یکی از چهره‌های ماندگار در تاریخ این دیار است که حضور در منصب قضا و مقننه باعث شد که در جهت رفع مشکلات مردم به محبوبیت ماندگاری دست پیدا کند.
 خیلی‌ها در مجلس و قضا بودند اما فراموش شدند به راستی راز این همه محبوبیت و ماندگاری موحد با همه نامهربانی‌ها چیست؟
 و شاید بکی از دلایل ماندگاری موحد احترام به مخالف و تکریم همه مردم فارغ از هر فکر و اندیشه‌ای که داشتند.
 ورود موحد به مجلس شورای اسلامی در دوره‌ای همراه شد که خسارت‌های برجای مانده از جنگ تحمیلی و محرومیت تاریخی آن در کهگیلویه و بویراحمد و مناطقی که نه جاده و آب داشتند و نه خبری از گاز بود.
 اما محمد موحد که هم خانه مسکونی وی در تهران و همه خانه دلش جایگاه و خانه امید مردم کهگیلویه و سایر شهرستان‌های حوزه انتخابیه بود توانست خدمت صادقانه به خلق را عملی کند.
 موحد که وکیلی زبردست و پرنفوذ در مجلس بود اگر موکلی به او مراجعه می‌کرد با شفافیت و صداقت پیگیر مشکلات وی بود و تا رسیدن به سرانجام مطلوب پیگیر بود.
 به راستی راز ماندگاری موحد در بین سیاسیون و نمایندگان ادوار مجلس چیست که هنوز کهگیلویه بزرگ وی را فریاد می زند.
 چرا حتی مخالفان فکری وی می گویند موحد می‌تواند درد مردم را حل کند و اگر به صحنه بیاید پیروز ا نتخابات است.
 چرا بعداز دوران باشکوه موحد هیچ بیمارستانی در شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ ساخته نشد در حالیکه بزرگ‌ترین بیمارستان جنوب کشور با استحکام خوب و فنی در دهدشت ساخته شد.
 توسعه مراکز دانشگاهی آزاد و دولتی و تأسیس دانشکده دولتی صنعت ومعدن چرام در دوره موحد رخ داد که البته منتی ندارد. و دنبال هیاهو و بزرگ نمایی نبود.
 موحد باوری روشن و چهره ماندگاری هست که بار دیگر می‌تواند عظمت و شکوه کهگیلویه را در تهران و. مجلس تکرار کند.
 به راستی بعداز وی کدام نماینده کهگیلویه توانست خانه خود را در اختیار مردم قرار دهند تا رودرو وی میزبان باشد و نه میهمان.
 او هماره به مخالفان فکری خود احترام می‌گذاشت و به صورت عملی شعار زنده باد مخالف را اجرا کرد.
 موحد مکتوبه و. نامه‌ای که می‌نوشت برای حل مشکلات مردم حکم سند معتبری را داشت وتلفن زدن‌هایش دل مردم را قرص می‌کرد که کار تمام است و این جمله بارها تکرار می‌شد.
 موحد زنگ زد کار تمام است.
 چرا این روزها نه اعتمادی به تلفن‌ها هست اگر تلفنی جواب داده شود و نه اعتباری و اعتمادی به نامه‌ها!
موحد می‌آید تا عزت از دست رفته کهگیلویه بزرگ را احیا کند و به جایگاه اصلی برساند.
 چرا کهگیلویه این روزها مظلوم واقع شده است و کسی به فریادش نمی‌رسد آری موحد فریادرسی است که می‌تواند دوباره با افتخار بگوییم کهگیلویه هستیم
 صداقت با مردم مهم‌ترین ویژگی دوران نمایندگی مردم بود و تاکنون هم بوده است بعداز سال‌ها سناتوری و نمایندگی در مجلس و علیرغم همه محدودیت‌ها و. فشارها کسی نبود که به مردم دروغ بگوید بلکه مامن مردم دیارش بود.
راز ماندگاری موحد می‌تواند سرمشقی برای ما باشد که بدانیم مردم مداری و صداقت در گفتار هیچگاه از خاطره‌ها پاک نمی‌شود همچنانکه هنور که هنوز است کهگیلویه وی را فریاد می‌زند./ صادق حیدریان/کبنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
اگر دهدشت بزرگترین بیمارستان جنوب را دارد چرا مردمش دربیمارستانهای بهبهان مداوا می شوند
ناشناس
|
Norway
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
یه تعدادی خونواده در چروم هستند که واقعا ذوب در موحد هستند!!! اینا کلا مسخ شدند و هیچ اراده ای از خودشون برای مراجعه به قوه عقلیه ندارند
آریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
موحد، چون به تلفنای طرفداراش جواب میده و کارشونو نمیذاره رو زمین بمونه، طرفداراش عاشقانه ازش حمایت میکنن، ولی ما طرفدارای هاشمی پور کهازدلوجون براش مایه گذاشتیم، باید هزار بار شماره بگیریم وهیچکس جوابمونو نده، حقمونو راحت بخورن و هیشکی نتونه حمایتمون کنه، بله راز بزرگ اینست
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
کدوم ماندگاری؟؟؟؟ ماندگاری بدبختی مردم و منطقه آره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
صادق حیدریان راستشو بگو از عدل ناامید شدی یا موحد چراغ سبز زده برات. ........ جنابعالی آقای ....... رو که عدل هاشمی پور معرفی کرد و الان 3 ساله مشغول بکار شده با حقوق خوب .... از چی میسوزی؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار