کد خبر: ۷۷۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱ 14 August 2019

اولین جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه با حضور فرماندار جدید این شهرستان برگزار شد.
درد کهگیلویه خود مظلوم بینی است
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از بویرنیوز، رئیس شورای اداری شهرستان کهگیلویه در تبیین سیاستهایش خود مظلوم بینی در کهگیلویه را یکی از عوامل محروم ماندن و توسعه نیافتگی دانست .
وی مدیران را پیشانی خیزش فکری در احصای ظرفیت های کهگیلویه دانست و تصریح کرد: اگر عملکرد ادارات در این راستا قابل درک نباشد با اختیارات سازمانی رفتار می کنیم .
رئیس شورای اداری کهگیلویه- گزارش عملکرد دولت از سوی دستگاههای شهرستان ر ا هم ارز تغییر نگاه به کهگیلویه دانست و تکید کرد :عدم اطلاع رسانی گزارش خدمات دولت از ضعف های مدیران است که این باعث ضعف دولت و اسیب به نظام است .
اتابک از گزینه ای جالب برای ازدواج آسان در کهگیلویه پرده برداشت، او ادامه داد:
وی لزوم تشویق جوانان به ازدواج اسان در شرایط ناهموار اقتصادی از سوی مدیران را یکی از مصادیق عملکرد فرهنگی ادارات دانست و تصریح کرد:تشویق جوانان همراه با مساعدت، ولو در اختیار قرار دادن فضای اداری به برگزاری مراسمات ازدواج در قشر کم در امد تحسین برانگیز و نشان دهنده مدیریت اقتضایی مدیران است .
فرماندار کهگیلویه با اشاره به موفقیت تیم فراز بام خاییز بعنوان نمونه ای از ظرفیت شناخته شده ورزش شهرستان تصریح کرد : توجه و حمایت ورزش یکی از راههای کاهش اسیب های اجتماعی در شهرستان است که باید مجدانه دنبال شود .
فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه دولت در بحث پروزه های عمرانی موفق عمل کرده است تصریح کرد:مماشات با پیمانکار از سوی مدیران دستگاه تضییع حقوق مردم ،و قابل چشم پوشی و بخشش نیست
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار