کد خبر: ۷۷۱۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۷ 14 August 2019
جشن آزادسازی ۵۰ زندانی جرایم غیر عمد در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به مناسبت اعیاد قربان و غدیر،  عصر چهارشنبه جشن آزادی ۵۰ زندانی جرائم غیر عمد استان شامل بدهی مهریه، دیه در تصادف و دیگر محکومیت های مالی برگزار شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین، گفت:  زندان فرصتی برای تفکر، بازگشتن به خود و پذیرش اشتباه است.
حسبن کلانتری با بیان اینکه مسئولیت خانواده ها و والدین در تربیت صحیح و فرهنگ فرزندان اولین گام پیشگیری از هر اشتباه و به زندان افتادن است،  زندانی شدن را یک عبرت عظیم دانست و افزود: علی رغم همه این مسائل بسیاری از افراد در زندان قاری قرآن می شوند و درس معرفت می آموزند.
کلانتری با تاکید بر اینکه همه باید از بند نفس آزاد شویم، ابراز داشت: این آزادی واقعی است هنگامی که از بند غرور، تکبر و منیت آزاد می شویم.
استاندار بر آزادی از هواهای نفسانی تاکید کرد و گفت: باید بنده خدا باشیم، نه بنده شیطان و از این فرصت ها برای بندگی خدا استفاده کنیم.
کلانتری گفت: زندان فرصتی برای فکر کردن و توجه به اشتباهات است و در این وادی اندیشه باید همواره زن و فرزندان خود را یاد کرد.
وی افزود: کسانی که آزاد می شوند و دوره ای در زندان بودند می توانند معلمان خوبی برای جامعه باشند و از عبرت خود برای جامعه آگاهی بخشی کنند تا دیگران ببینند و اشتباه نکنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار