گفتگوی اختصاصی تابناک از مکه مکرمه
کد خبر: ۷۷۲۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷ 17 August 2019
همزمان با موسم حج عالم ربانی و روحانی سرشناس استان کهگیلویه و بویراحمد ، دار فانی را وداع گفت . در همین راستا حجاج کهگیلویه و بویراحمدی مراسم ترحیمی شب گذشته در جوار حرم امن الهی برگزار کردند.
فاضل عباسی یکی از مسئولین کاروان های اعزامی استان به مراسم حج در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مراسم ترحیم و نماز لیله الدفن یا وحشت با حضور جمعی از زائران بیت الله الحرام در مسجد الحرام خبر داد.
عباسی افزود : ارتحال عالم ربانی حضرت حجه الاسلام و المسلمین حاج سید آمیراحمد تقوی المقدم ((ره) ) از سلاله پاک و مطهر ائمه اطهار(ع)موجب تألم و تأسف فراوان اینجانب و دیگر حجاجی که با وی و زندگی سراسر خیر ایشان آشنایی دارند ، گردید.
وی گفت : فقدان آن مجاهد نستوه، موجبات غم بسیار سنگینی را فراهم نموده است که اگر لطف و محبت خدا و اجداد طاهرش نباشد به راحتی قابل جبران نخواهد بود.
عباسی افزود : اینجانب از طرف خودم و دیگر حجاج هم استانی در کمال تاسف این ضایعه بزرگ را به  محضر حجت خدا و عموم مردم استان و کشور  و روحانیت معظم و بیت مکرم آن فقید سعید،  و فرزندان گرانسنگش تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و از خداوند سبحان برای آن سعید فقید، علو درجات ورحمت وصلوات وغفران الهی را خواستارم.
وی در پایان گفت : خدا را شاکر هستیم که از لحظه شنیدن خبر درگذشت پدر معنوی کهگیلویه تاکنون ، مراسمات مختلفی را در جوار حرم امن الهی برگزار کرده ایم و شب گذشته هم نماز لیله الدفن یا نماز وحشت قبر را برای آن عالم ربانی در مسجد الحرام و با حضور بسیاری از زائران برگزار کردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار