مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویر احمد خبر داد:
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویر احمدگفت: چهارمین نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر کشور با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح گردید.
کد خبر: ۷۷۲۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۱ 17 August 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد، چهارمین نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر کشور صبح روز ۲۴ مرداد ۹۸ با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور آغاز به کار کرد.

دکتر کریم نژاد عنوان کرد: در این نمایشگاه روستاییان استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت فعال شرکت کرده و بخشی از  تولیدات خود را در زمینه صنایع دستی و مواد غذایی به صورت مستقیم به مصرف کنندگان عرضه می کنند.
وی در ادامه بیان کرد: اجرای موسیقی آیینی و رقص محلی استان از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است که با استقبال گسترده بازدیدکنندگان مواجه شده است.


به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد،در این مراسم معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و معاون توسعه فروشگاهی و مناطق محروم ریاست جمهوری، جهانگیری را در بازدید از این نمایشگاه همراهی می‌کردند. این نمایشگاه مانند سال‌های قبل با استقبال گسترده مردم مواجه شده است به طوری که مسیرهای ورودی به نمایشگاه بین‌المللی تهران را ترافیک سنگینی مواجه کرده است.

بنابر این گزارش این نمایشگاه دارای بخش‌هایی مانند پروژه‌های موفق تولیدی و اشتغال‌زایی در میان روستاییان و عشایر، تولید روستایی، سالن‌های کسب و کار آینده روستا، ایل نمادین، گروه‌های جهادی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل را شامل می‌شود. همچنین در این نمایشگاه روستاییان و عشایر کشور بخشی از تولیدات خود را به صورت مستقیم به مصرف کنندگان عرضه می‌کنند. اجرای موسیقی‌ و رقص‌های محلی از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است که با استقبال بازدید کنندگان مواجه شده است.

  گفتنی است این نمایشگاه از تاریخ ۲۴ مرداد تا ۲۷مرداد در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار