کاندید ادوار مجلس
افراد مدعی آیا به رسانه ها اجازه می دهند که حقایق بیشتری را در خصوص موارد مطرح شده ،روشن نمایند و کتبا متعهد می شوند که رسانه ها در مورد شغل ، نحوه استخدام آنها ، اموال مختارند تحقیق نمایند و تمام مطالب را در یک گزارش کامل به افکار عمومی ارائه نمایند؟!
کد خبر: ۷۷۲۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱ 17 August 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، منوچهر چک نژادیان فعال سیاسی و فرهنگی ، استان کهگیلویه و بویراحمد و کاندید ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی با ارسال یادداشتی از رسانه ها خواست در خصوص کاندیداهای نمایندگی مجلس و نمایندگان حال و قبل خانه ملت شفاف سازی کنند تا مردم بهتر این افراد را بشناسند .
متن کامل نامه :
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام وعرض ادب خدمت ملت شریف ، مدیران ، مسئولین و رسانه های جمعی کشور
امید است رسالت خود را آنچه خدا وقران در باره حق الناس بیان نموده بجای آورید!
امروز روز عمل به رسالت شماست که مبلغ ماراتن های انتخاباتی هستید ،تنها انتشار لیست اصولگرا و اصلاح‌طلب و انقلابی و ضد انقلاب ، صالحین وغیر صالحین و...مسئولیت خطیر شما نیست ،شما وظیفه دارید خیلی از حقایق را به قضاوت افکار عمومی قرار دهید تا مردم در انتخاب خود فریب نخورند در غیر اینصورت قیامت باید پاسخگو باشید.
شما اگاهید که در دین مبین اسلام آمد است که قیامت در حسابرسی دقتها بالاست ،مالت را از کجا بدست آوردی ودر چه راهی صرف کردی؟عمرت را در چه راهی گذراندی و....
حال که شما عامل بازار گرمی کسانی شده اید که مدعی وکیل و ملت و امانتداری هستند حق مردم است بدانند این افراد چکاره بوده اند و می خواهند چطور باشند ، حق مردم نیست مداوم تجربه تلخ را تجربه نمایند!
لذا انتظار می‌رود شما مدعیان زبان گویای مردم حقیقت خود را هم رو‌کنید و قدمی محکم جهت شفاف سازی کارنامه گذشته و حال افراد مدعی نمایندگی مجلس بردارید تا معلوم شود کدام یک از شما ها زبان گویای جامعه هستید یا زبان رانتخواران و متظاهران فریبکار!؟
بنابرا این مردم حق دارند بدانند که ؛
۱_مردم حق دارند بدانند فردی که مدعی وکیل آنها در خانه ملت است خودش و برادرانش و فرزندانش و خاندانش  چه شرکتی یا پیمانی یا رسمی چطور صاحب شغل شده  و لقمه سفره اش از راه درست بدست آمده یا با رانت و تجاوز به حق الناس؟ این را شما می توانید شفاف سازی کنید چون کسی که با رانت صاحب شغل شد نمی‌تواند امانت‌دار جامعه باشد.
۲_ مدعی وکالت مردم در خانه ملت اگر مسئولیتی داشته باید معلوم شود در گذشته چه اموالی داشته است و اکنون صاحب چه مال و اموالی است ؟! چطور صاحب فلان بیت المال شد؟!.. از دارائی هایش گزارش تهیه شود و به افکار عمومی ارائه گردد تا دیگر مردم فریب نخورند.

۳_حق مردم است بدانند فرد مدعی وکالت آنها تاکنون در مقابل تجاوز به حقوق عمومی از استخدام‌های غیر قانونی گرفته تا فساد و تبعیض های اداری که اطرافش رخ داد ، چه حرکت مثبت یا  اقدامی علیه خیانتها داشته است و چقدر مخالف تجاوز به حقوق عمومی می‌باشد آیا ساکت و منفعل ماند چون خود دنبال منافع خود با همین سبک بود یا فریاد بر آورد.

۴_فردی که مدعی وکالت ملت را دارد در دوران نمایندگی خود برای هر شهرستان چه برنامه ها و طرحهای عام المنفه ای دارد ؟ می خواهد راه گذاشتگان را ادامه بدهد و لیدرهای رانتخوار داشته باشد مثل اکنون که برخی از آنها با رانت نماینده  مجلس فرزندان خود را در گاز و نفت  و...مشغول بکار کردند یا خلاف مسیر گذشته دنبال حق الناس همه به طور مساوی هستند.

۵_افراد مدعی آیا به رسانه ها اجازه  می دهند که حقایق بیشتری را در خصوص موارد مطرح شده ،روشن نمایند  و کتبا متعهد می شوند که رسانه ها در مورد شغل ، نحوه استخدام آنها ، اموال مختارند تحقیق نمایند و تمام مطالب را در یک گزارش کامل به افکار عمومی ارائه نمایند؟!
۶_کسانی را که حاضر به همکاری با رسانه ها در این مسیر نشده اند به مردم معرفی نمائید چون مردم حق دارند بدانند ، مدعی مدافع حقوق آنها در خانه ملت چه کسانی  هستند!
 من التوفیق
۲۴/۵/۹۸
منوچهر چک نژادیان

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
ای کاش این یک قانون می شد قبل از مدیر شدن تمام زندگی افراد مدعی شفاف سازی شود تا مردم فریب نخورندمطمئن باشید خیلی از همین مدعیان مقدس حاضر به چنین خواسته ی عمومی نخواهند شد
آقایان پیش قدم شوید وبه رسانه ها اعلام نمائید حاضرید این مطلب اجرا شود
مرتضی مهنایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
باسلام...اینجا کهگیلویه هست...تا به حال نماینده باغیرت و دلسوزی جز سردار هاشمی نداشته و نخواهد داشت...درود به شرفش...اگه مردم از ظلم های اقای موحد در حق جوانان کهگیلویه خبر داشتند مطمئنا حتی اجازه ورود موحد به را کهگیلویه نمیدادند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
امانتداری کن این یادداشت رو اولین بار سایت خبری تحلیلی آفتاب زاگرس زد
بهتر بود به نقل از سایت افتاب زاگرس می زدی
ناشناس
|
Norway
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
آفتاب زاگرس ؟! این دیگه چیه؟ حتما نویسنده پشیمون شده ! داده به تابناک بزنه خخخخخ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار