دادستان عمومی و انقلاب شهر قدس گفت: به عنوان مجموعه دادستانی شهرستان قدس بی‌حجابی و بدحجابی در خودروها، کافه‌ها، رستوران‌ها و اماکن عمومی جزو خطوط قرمز ماست و به شدّت با آن‌ها برخورد می‌شود و با واحدهای صنفی مروج بدحجابی و بی‌حجابی برخورد می‌شود.
کد خبر: ۷۷۲۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲ 17 August 2019

به گزارش تابناک تهران، مجید کاویانی صبح امروز در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قدس با اشاره به پلمب واحدهای صنفی متخلف در موضوع حجاب اظهار داشت: بعضاً مشاهده می‌شود به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی در سطح شهرستان یک واحد صنفی پلمب می‌شود اما پس از مدت محدودی به هر طریقی حکم فعالیت مجدد می‌گیرد که این موضوع باید بررسی شود.

وی بیان کرد: به عنوان مجموعه دادستانی شهرستان قدس بی‌حجابی و بدحجابی در خودروها، کافه‌ها، رستوران‌ها و اماکن عمومی جزو خطوط قرمز ماست و به شدت با آن‌ها برخورد می‌شود.

 دادستان عمومی و انقلاب شهر قدس افزود: اگر با این گونه تخلفات برخورد صورت نگیرد نظام ارزشی جامعه برای همه کسانی که آن را پاس می‌دارند و به آن احترام می‌گذارند خدشه وارد می‌شود و از طرفی برخورد قانونی هم زمانی پاسخگو خواهد بود که قانون برای همه به صورت یکسان اعمال شود.

کاویانی تصریح کرد: لازم است تا صنوف علاوه بر خدمتی که به عموم مردم ارائه می‌دهند، تأکید بر حجاب داشته باشند و در کنار محصولات دیگر، محصولاتی که لازمه ترویج حجاب و عفاف می‌باشد نیز ارائه دهند و اینگونه نباشد که یک واحد صنفی تبدیل به محلی برای مراجعه بی‌حجابان باشد بلکه باید جذابیت‌های لازم برای مد اسلامی را نیز ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: تخلفات قانونی و بی‌حجابی به هر نحوی که در سطح شهر مشاهده شود به سرعت توقیف می‌شود و تلاش داریم در بحث حجاب و عفاف شهرقدس را در سطح استان به الگو تبدیل کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار