کد خبر: ۷۷۳۶۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱ 21 August 2019

مدیرکل بحران استانداری گهگیلویه و بویراحمد گفت: فرمانداران و ادارات سهل‌انگار در آتش سوزی‌ها معرفی می‌شوند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، وحید محمدی‌تبار مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد : از دیروز عصر تا الان نیروهای مردمی و دولتی درگیر اطفای حریق در مناطق حفاطت شده کوه دیل شهرستان گچساران هستند. 
محمدی‌تبار گفت: امروز صبح بنا به درخواست فرمانداری گچساران با بالگرد شرکت نفت، نیرو به ارتفاعات صعب العبور دیل اعزام شد و امروز عصر نیز با هماهنگی که با مرکز فوریت‌های پزشکی استان به عمل آمد برای نیروهای مردمی زحمتکش غذا و آب انتقال داده شد.

فرمانداران و بخشدارانی که به سازمان بازرسی معرفی می شوند


مدیرکل مدیریت بحران با تشکر از شرکت نفت ، فرمانداری و مرکز فوریتهای پزشکی استان گفت : عملکرد تمامی دستگاههای عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و هشت شهرستان از ابتدای سال تاکنون نظارت و رصد شده و پس از پایان فصل آتش‌سوزی‌ها ، فرمانداری‌ها ، بخشداری‌ها و  اداراتی که بی‌توجهی و سهل‌انگاری کرده‌اند به مقام ارشد اجرایی استان و سازمان  بازرسی معرفی خواهند شد.
محمدی‌تبار گفت: لیست تمامی نیروهای داوطلب و خودجوش مردمی که در بحران‌ها ، بخصوص غریق نجات و آتش‌ سوزی‌های در مراتع و جنگل‌ها تلاش کرده‌اند از طریق فرمانداری‌ها جمع آوری و به نحو مقتضی از افراد مردمی که خدمات دواطلبانه انجام داده‌اند تجلیل خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
موافقی درشبکه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار