کد خبر: ۷۷۳۶۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴ 21 August 2019
در یاسوج برگزار شد
برگزاری بزرگداشت ارتحال ‌مرحوم حجت الاسلام و المسلمین آمیراحمد تقوی + عکس


‌‌بزرگداشت ارتحال ‌مرحوم حجت الاسلام و المسلمین آمیراحمد تقوی در یاسوج، مرکز استان برگزار شد .

به گزارش ایسنا - منطقه کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه موقت شیراز در مراسم بزرگداشت ارتحال عالم ربانی حجت الاسلام و المسلمین آمیر احمد تقوی در مصلی امام خمینی(ره) یاسوج گفت: ساده زیستی، مجاهدت در راه خدا و اعتلای دین مبین اسلام از مهمترین ویژگی های بارز حجت الاسلام و المسلمین آمیر احمد تقوی بود .
آیت‌الله ابوفاضل رضوی اردکانی افزود: این مجاهد خستگی ناپذیر در طول دوران حیاتش خدمات ارزنده‌ای به نظام، انقلاب، دین اسلام و مکتب تشیع ارائه کرده است‌ .
وی مردم داری، ساده زیستی، مجاهدت در راه خدا و اعتلای دین مبین اسلام را از مهمترین ویژگیهای بارز این عالم ربانی برشمرد و اظهارکرد: باید به پاس مجاهدت‌های چندین ساله ایشان، شخصیت وی را ستود‌ .
امام جمعه موقت شیراز خاطرنشان کرد: آمیراحمد تقوی هیچ چیز را در دنیا برای خود نخواست و ساده‌زیستی مهم‌ترین خصیصه وی بود‌ .
رضوی اردکانی با اشاره به فلسفه ولایت فقیه و حکومت مبتنی بر ولایت فقیه تصریح کرد: در دوره کنونی با رهبری عالمانه ولی‌فقیه آگاه به زمانه در برابر سلطه‌گران ایستاده‌ایم و عزتی که امروز داریم به واسطه همین هدایت‌ها و رهنمودهای حکیمانه است‌ .
وی از نفوذ معنوی جمهوری اسلامی در منطقه و بسیاری از نقاط جهان به عنوان یکی دیگر از مهم‌ترین دستاوردها در حکومت مبتنی بر ولایت فقیه یاد کرد و ادامه داد: وقتی یکی از شاگردان مکتب امام راحل به نام شیخ زکزاکی به تنهایی 7میلیون نفر را شیعه می‌کند نشان دهنده قدرت و نفوذ معنوی ولایت فقیه است که اگر اجازه می‌دانند کل 80 میلیون جمعیت منطقه جنوبی نیجریه را به مذهب شیعه فرا می‌خواند و همه اقداماتی که علیه وی انجام می‌شود کار آل سعود است‌ .
امام جمعه موقت شیراز با اشاره به وحشت آمریکا از این نفوذ بیان کرد: قدرت 300 ساله انگلیسی‌ها در خلیج فارس بر باد رفت هنگامی که نفت‌کش آن‌ها توسط نیروی مقتدر دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توقیف شد و امروز ایران اسلامی ابرقدرت نظامی در منطقه است‌ .
رضوی اردکانی با بیان اینکه الان نباید اجازه دهیم چهار تا دزد اختلاس‌گر به ممکلت ضربه وارد کنند و مردم را ناامید کنند، بیان کرد: آیت‌الله رئیسی کار خود را به خوبی آغاز کرده و در مقابل مفسدان اقتصادی قرار گرفته و اکنون نزدیک به 1000 پرونده فساد اقتصادی تشکیل شده که عده‌ای هم اعدام شده‌‌اند اما باید مفسدان دیگر هم به اشد مجازات برسند و از همین مجلس حمایت خود را از اقدامات آیت‌الله رئیسی اعلام می‌کنیم



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار