صبح امروز شنبه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد ، به مناسبت هفته دولت در گلزار شهدای یاسوج حاضر و مدیران ارشد استان ضمن تجدید میثاق با آرمان شهدا ، رسما برنامه های هفته دولت را آغاز کردند.
کد خبر: ۷۷۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ 24 August 2019
صبح امروز شنبه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد ، به مناسبت هفته دولت در گلزار شهدای یاسوج حاضر و مدیران ارشد استان ضمن تجدید میثاق با آرمان شهدا ، رسما برنامه های هفته دولت را آغاز کردند.
دستاوردهای دولت بزرگ است مدیران لکنت زبان نداشته باشند
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سخنانی کوتاه در گلزار شهدای یاسوج و در جمع اعضای شورای اداری با گرامیداشت آغاز هفته دولت گفت : مدیران و متولیان امر در بخش های مختلف با قاطعیت، شفافیت، صادقانه و بدون لکنت زبان به بیان دستاوردها و خدمات ارزنده دولت و نظام در حوزه های مربوطه خود بپردازند.
حسین کلانتری افزود : هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان خدمات ، دستاوردها و عملکرد نظام و دولت در ابعاد مختلف است.
 
آغاز هفته دولت با بازدید از گلزار شهدا / کلانتری : دستاوردهای دولت بزرگ است مدیران لکنت زبان نداشته باشند / انتقاد آیت الله ملک حسینی از تخلفی انتخاباتی در استان / درخواستی بی پرده از مدیران ضعیف+ تصاویر

وی یاداور شد: دولت های یازدهم و دوازدهم برغم مشکلات و چالش های ناخواسته، تحریم ها و فشارهای بین المللی و در پیچیده ترین شرایط کارهای و دستاوردهای بزرگی داشته است.
کلانتری تاکید کرد: مجموعه مدیران در دستگاه ها و نهادهای مختلف اجرایی نیز باید این دستاوردها و خدمات را بدون مبالغه ، شفاف و به موقع به اطلاع مردم و جامعه برسانند که به نظر می رسد در این راستا نیز یک ضعف مشهودی در بین مجموعه مدیران حاکم شده است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد ضرورت امید و نشاط در بین مردم و جامعه را در شرایط کنونی یادآور شد و گفت: بیان دستاوردها و عملکردها منجر به تقویت ارتباط و اعتماد بیش از پیش مردم نسبت به دولت و نظام خواهد شد.
وی همچنین بر ضرورت حفظ آرمان ها و ادامه راه شهدای دولت تاکید کرد و گفت: حس مسئولیت پذیری در کنار ساده زیستی ، صداقت ، مردم داری و پرهیز از تعلقات دنیوی از ویژگی های بارز این شهیدان رجایی و باهنر بود.
انتقاد آیت الله ملک حسینی از تخلفی انتخاباتی در استان
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اعضای شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در دومین برنامه امروز خود به دیدار آیت الله ملک حسینی ، نماینده ولی فقیه در استان رفتند .
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با تبریک هفته دولت گفت : در شرایط کنونی مدیریت گرفتن کاری سخت است اما مدیریت‌ها نباید در این شرایط سخت به کام مدیران و شیرین برای آن‌ها و سخت و طاقت‌فرسا برای مردم باشد بلکه مسؤولان باید در همین شرایط سخت با تدبیر خود کام مردم را شیرین کنند.
 
آغاز هفته دولت با بازدید از گلزار شهدا / کلانتری : دستاوردهای دولت بزرگ است مدیران لکنت زبان نداشته باشند / انتقاد آیت الله ملک حسینی از تخلفی انتخاباتی در استان / درخواستی بی پرده از مدیران ضعیف+ تصاویر
 
آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی : البته سنت خداوند است که در پی هر سختی یک آسانی وجود دارد و این شرایط سخت کشور هم خواهد گذشت اما مدیریت‌ها در چنین شرایطی باید برپایه عقل باشد نه بر پایه پول  و مردم شما را خواسته‌اند که تدبیری بیاندیشید تا از شرایط سخت عبور کنیم.
ملک‌حسینی ادامه داد: قبل از این که پول و بودجه‌ای برای استان بیاید باید مطالعات کار صورت گیرد نه این که وقتی پول آمد تازه به فکر چه کنم بیفتیم که باید قبل از هر چیز به مدیریت عقل فکر کنیم.
وی خطاب به مدیران گفت: اگر شرایط را سخت می دانید و نمی توانید کار کنید آن را به دست دیگری بسپارید چرا که حرکت جهادی خون دل خوردن و دردسر دارد.
نماینده ولی‌فقیه در ادامه با بیان اینکه امروزه صدای مبارزه با فساد در کشور بلند شده به بی‌انصافی برخی‌ها اشاره کرد که تبلیغ نظام‌مند بودن فساد در کشور  می‌کنند، این‌ها یا نمی‌دادند و یا می دانند و بی‌انصافی می‌کنند.
ملک‌حسینی به مصادیقی از فساد اشاره کرد که از جمله آن‌ها به وقت عمل نکردن در کارهاست  و همچنین نرم برخورد کردن با مفسده‌های بزرگ و برخورد سخت با خطاهای کوچک است.
نماینده ولی‌فقیه در استان خطاب به استاندار گفت که باید نظارت‌ها و بازرسی‌ها را در استان توسعه دهید و نظارت‌ها را به دوش هم نیندازید و فرافکنی و مسؤولیت‌گریزی در صورت نگیرد و به همین دلیل باید آقای استاندار حوزه نظارت را در استانداری قوی کند.
وی به بحث استخدام‌ها در استان و مشکلاتی که به وجود آورده هم اشاره کرد و خطاب به مدیران گفت که در استخدام‌ها درست عمل کنید تا به شما حمله نشود و متهم به خویشاوند بازی نشوید.
ملک‌حسینی به زوایایی دیگر از استخدام‌های مساله‌دار اشاره کرد و گفت: فکر و تصورها بیشتر در مورد استخدام‌های طایفه‌ای و خویشاوندی است در حالی که معاملات دیگر مثل معاملات قبل از انتخابات وجود دارد.
وی توصیه‌ای به مدیران کرد که از داشته‌ها زیاد گفته می‌شود و خطاب به آن‌ها گفت: این افتخار نیست که از ظرفیت‌های خدادادی استان حرف بزنیم بلکه ننگ است لذا باید به جای بالیدن به ظرفیت‌ها به اقدامات اشاره کرد.
ترافیک حضور وزرا در استان / بغض استاندار در دفتر آیت الله ملک حسینی
حسین کلانتری هم در این دیدار اظهار کرد: راه امام همان راه اهل بیت است و پرچم امام امروز به دست خلفی شایسته است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به اقداماتی که پس از حضور خود در استان انجام داده اشاره کرد و گفت: از همان روزهای آغاز کار ارتباط زیادی با مسؤولان ارشد کشوری از جهانگیری گرفته تا نوبخت و وزرای مهم داشته‌ایم و وزرا  و مقامات کشوری هم از این هفته وارد استان می‌شوند و تصمیمات خوبی برای کهگیلویه و بویراحمد گرفته خواهد شد.
وی با بیان این که دولت در یک شرایط سخت و پیچیده کار می‌کند افزود: مهم این است که دولت بر اساس دستورات و فرامین رهبری کار می‌کند و امروز به فرمایش رهبری باید در عرصه تولید هر تولید کننده را به چشم یک رزمنده نگاه کرد و نباید مردم را ناامید کنیم.
کلانتری از پشت سر گذاشتن بسیاری گردنه‌ها سخن به میان آورد و گفت: امروز امریکا به عنوان یک دولت قانون گریز در دنیا شناخته شده است و باید با تحمل این شرایط سخت که دولت آمریکا بر ما تحمیل کرده به مردم خدمت کرده و روحیه امیدواری را در جامعه ترویج کنیم.
استاندار، مردم را شایسته خدمت دانست و از تعداد 27 هزار کارمند در استان خبر داد که اگر همه آن‌ها توان حداکثری خود را بگذارند تحولی بزرگ در کهگیلویه و بویراحمد شکل خواهد گرفت.
وی از مدیران استان خواست تا مدیرانی مؤثر برای استان باشند همچنان که شهید رجایی در مدت عمر کوتاه مسؤولیت خود مدیری مؤثر بود.
استاندار در پایان و با بغض گفت: امیدوارم به گونه‌ای عمل کنیم که فردای قیامت جلوی شهید رجایی شرمنده نباشیم.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
بزرگترین عیدی دولت را ..... به مردم داد علی برکت اله
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار