حجت الاسلام والمسلمین مهدی آقائی امام جمعه مرودشت با بیان اینکه برخورد با مفسدان از مطالبه وخواسته های همه مومنان و دلسوزان نظام می باشد ،بیان داشت :قوه قضائیه با برخوردهای خود با مفسدان اقتصادی واخلال گران در سطح جامعه ،روز به روز به تراز گام دوم انقلاب نزدیک تر می شودواین حرکت خود باعث می شود تا در پیشگیری از وقوع جرم جدی تر ومحکم تر بوده وزمینه وانگیزه برای فساد در بین مردم ومسئولان از بین برود.
کد خبر: ۷۷۴۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵ 24 August 2019

تابناک فارس به نقل از مرودشت نا:حجت الاسلام والمسلمین مهدی آقائی امام جمعه مرودشت در خطبه های این هفته خود ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت امام موسی کاظم (ع)،تواضع وخشوع ،سبقت گرفتن در سلام کردن ،پرهیز از هرگونه جدال بی مورد ودوری از هرگونه تعریف و تمجیدی که باعث غرور وریا شود، را از مشخصه های انسان مومن متواضع از منظر امام صادق (ع)، قلمداد نمود.
خطیب جمعه مرودشت در ادامه ضمن اشاره به دیداررهبر معظم انقلاب با جمعی از جوانان انقلابی که در اردوهای جهادی حضور داشته اند، بیان داشت : کار جهادی، به معنی کار برخاسته از ایمان و به کار گیر‌ی هر چه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است، و این دو هیچیک نقطه‌ ی پایان ندارد.
آقائی در ادامه افزود: جوانان انقلابی و جهادی شعار «خدمت‌رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت» را همگانی نمایندومسئولان در جهت تشویق وترویج حضور جوانان در اردوهای جهادی در مسیر کمک به رفع نیازهای افراد محروم ومستضعف ،کمک نمایند.
وی تصریح کرد :کاری که جوانان در اردوهای جهادی انجام می دهند تبلیغ دین وانقلاب می باشد وبه تمامی دنیا می فهماند که هرگاه سخن از اردوهای جهادی یا دفاع از حرم وکمک به هم نوع در میان باشد جوانان مومن وانقلابی که در دل انقلاب رشد نموده اند ،پیشتاز می باشند.
آقائی در ادامه به دیدار اخیر رئیس جمهور واعضای هئیت دولت با مقام معظم رهبری که به مناسبت هفته دولت صورت گرفت، اشاره نمود وافزود:در گام دوم انقلاب همه نهاد های حاکمیتی باید خود را متناسب با گام دوم انقلاب هم سو نمایند .
خطیب جمعه مرودشت در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب در ابتدای این دیدار با تبریک عید سعید غدیرخم و سالروز ولادت حضرت امام موسی بن جعفر علیه‌السلام و همچنین هفته دولت، و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنرعرضه داشت: هفته دولت شاخص و نشانه ای است که با یادآوری خدمات و تلاش های یک‌سال گذشته، از یک طرف می تواند مایه دلگرمی باشد و از طرف دیگر، چنانچه این تلاشها با دو شرط مهم «حرکت جهادی» و «نیت الهی» همراه شود، زمینه ساز برکات زیادی در جامعه خواهد شد.
وی بیان کرد:معظم له در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم تعامل، همکاری و هم جهتی قوای سه گانه اشاره نمود و با تأیید سخنان رئیس جمهور مبنی بر ضرورت هم افزا بودن سه قوه، بیان داشت: در برخورد با متخلفان باید منصفانه و عاقلانه و هوشمندانه عمل شود و دستگاههای نظارتی به‌گونه‌ای عمل کنند که از اقدامات آنها برداشتهای تبعیض‌آمیز و غرض‌آلود و مچ‌گیری صورت نگیرد.
آقائی در ادامه ضمن اشاره به پیشرفتها و افزایش تواناییهای جمهوری اسلامی در عرصه های سیاسی، دفاعی و اقتصادی خاطرنشان کرد : دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند و چهل سال دوم جمهوری اسلامی قطعاً از چهل سال اول، برای ما بهتر و برای دشمنان بدتر خواهد بود.
وی در خصوص قوه قضائیه بیان داشت :قوه قضائیه به عنوان ضامن انقلاب که یکی از مهم ترین اهداف نظام را دنبال می کند در خصوص برخورد با مفاسد اقتصادی و دانه درشت ها این روزها حرکت خوبی را از خود داشته است وباعث دلگرمی مردم گردیده است .
وی با بیان اینکه برخورد با مفسدان از مطالبه وخواسته های همه مومنان و دلسوزان نظام می باشد ،بیان داشت :قوه قضائیه با برخوردهای خود با مفسدان اقتصادی واخلال گران در سطح جامعه ،روز به روز به تراز گام دوم انقلاب نزدیک تر می شودواین حرکت خود باعث می شود تا در پیشگیری از وقوع جرم جدی تر ومحکم تر بوده وزمینه وانگیزه برای فساد در بین مردم ومسئولان از بین برود.
خطیب جمعه مرودشت در ادامه یاد وخاطره حکیم ابن سیناو روز پزشک را تبریک گفت وافزود: هر سال در اولین روز شهریورماه همزمان با سالروز بزرگداشت ابن سینا دانشمند، پزشک و فیلسوف بزرگ تاریخ، جامعه ایران «روز پزشک» را برای بزرگداشت این کسوت مقدس و این مسند ارجمند، پاس می داردواین نشان از جایگاه وعظمت ویژه این قشر می باشد
آقائی در ادامه ضمن تبریک روز مباهله ،بیان کرد: روز مباهله نشان دهنده‌ی این است که بیان حقیقت و ابلاغ حقیقت، چقدر مهم می باشدوبطور کلی روز معرفی وحقیقت اسلام می باشد
خطیب جمعه مرودشت فرا رسیدن هفته دولت را به تمامی دولت مردان وبه ویژه فرماندارشهرستان وتمامی مدیران جهادی که فراتر از وظیفه خود تلاش می نمایند ،تبریک گفت .
وی در ادامه به روز جهانی بزرگداشت مساجد اشاره نمود وافزود : مساجد، پایگاه های محکم انقلابندوقیام مردمی برای پیروزی انقلاب، از مساجد آغاز گردید.
آقائی با بیان اینکه خدمت به مساجد، باید کاری همگانی و مردمی شمرده شود، بیان کرد: سنت بسیار بابرکت اجتماع در مساجد را، باید هم چنان نگاه داشت. جوان ها مسجد را کلاس درس و صحنه رزم بدانند و به مساجد رو کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار