کد خبر: ۷۷۴۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳ 24 August 2019

گروه جهادی شهید جهان نژادیان گچساران در یک اقدامی خیرخواهانه به نیازمندان منطقه صعب‌العبور و کوهستانی پاپره از توابع شهردیشموک کمک کردند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، از چندین سال گذشته تاکنون گروه های جهادی مختلف اعم از گروه‌های دانشجویی و دانش آموزی به خصوص در فصل تابستان با برگزاری  اردوهای مختلفی از جمله  خدمات عمرانی، آموزش، توزیع کالاهای ضروری و مصرفی خانواره‌ها به افراد بی بضاعت ارائه می‌کنند.

این گروه‌ها بدون هیچ گونه منفعت مالی اقدام به خدمت رسانی در مناطق مختلف شهری و روستای و مناطق صعب العبور می‌پردازند.

 گروه‌های جهادی  با شناسایی روستاهای محروم و دور از دست اقدام به خدمت رسانی کرده تا بتوانند با این کار گره‌ای از مشکلات این افراد بی‌بضاعت را مرتفع کنند.

گروه جهادی شهید جهان نژادیان دانشگاه پیام نور شهرستان گچساران از جمله گروهی است که علاوه بر خدمت رسانی به نقاط دور دست و محروم گچساران این بار به سراغ منطقه صعب العبور و کوهستانی پاپره در 30 کیلومتری شهرستان دیشموک رفته است.

   این گروه جهادی در یک اقدامی خیرخواهانه بسته های غذای شامل(برنج،روغن،ماکارونی،رب گوجه،سویا،قند و کنسرویجات) را تهیه وبه همراه یک جلد کلام الله مجید و کتاب های آموزشی کودک اهدایی از طرف حرم حضرت معصومه (س)  در بین 40 خانوار ساکن این روستا توزیع کردند.

از دیگر اقدامات این جهادگران دانشجودر این مناطق محروم اطعام برای ۳۰۰خانوار روستایی از قبیل(ده تل بالا،ده تل پایین،سربیشه اولیا،سربیشه،شهسواری)بود که دانشجویان جهادگر با پخت و توزیع این بسته‌های غذایی به همراه ابلاغ پیام غدیر به دورترین نقاط استان مبادرت ورزیدند.

 انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار