کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) روستای اطرب شهرستان نکا در تابستان امسال و در طرح اوقات فراغت فعالیتهای قابل توجهی انجام داد.
کد خبر: ۷۷۴۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۷ 25 August 2019

به گزارش تابناک مازندران، کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) روستای اطرب شهرستان نکا در تابستان امسال و در طرح اوقات فراغت فعالیتهای قابل توجهی انجام داد.

 بر اساس این گزارش، در طرح اوقات فراغت تابستان ۱۳۹۸، اردوی جهادی بچه های مسجد در رده سنی ۷ تا ۱۴ سال برگزار شد و مدیر و اعضای کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج) با مادر شهید جاویدالاثر وصله کار دیدار کردند.

فعالیت روستای اطرب شهرستان نکا در طرح اوقات فراغت
 

طرح یک روز با کتاب هفته ایی دو روز در کتابخانه مسجد جامع روستا در رده سنی ۷ تا ۱۴ سال و کلاس موذنین و مکبرین بچه های مسجد در رده سنی ۷ تا ۱۴ سال برگزار شد.

کلاس مهارت هنرجو با همکاری اداره فنی و حرفه ایی شهرستان نکا و دعای روح بخش عرفه در امام زاده عبدالله (ع) اطرب و جشن عید غدیر بچه های مسجد در مسجد جامع روستا برگزار شد.

زنگ ورزش در مسجد در رده سنی ۷ تا ۱۴ سال و مسابقه دوچرخه سواری بچه های مسجد در رده سنی ۷ تا ۱۴ سال کانون برگزار شد.

مسابقه تنیس روی میز بچه های مسجد و مسابقه طناب زنی بچه های مسجد در مسجد جامع برگزار شد.

تمرین والیبال بچه های مسجد در زمین ورزش روستا برگزار و کلاس فوتبال در رده نونهالان در اطرب آغاز شد.

فعالیت روستای اطرب شهرستان نکا در طرح اوقات فراغت
 

زمین فوتبال اطرب برای نونهالان آماده ساری و جلسه ایی با حضور کاپیتان های تیم فوتبال جهت برگزاری فوتبال در زمین فوتبال اطرب ره سنی ۷ تا۱۴ سال برگزار شد.

همچنین جلسه ای با حضور مدیر مسئول کانون فرهنگی مسجد جامع با ریاست شورای حل اختلاف و شورای ورزشی روستای اطرب جهت هم اندیشی فرهنگی و بررسی آسیب های موجود نوجوانان و جوانان در سطح محل نیز برگزار شد.

خبر:الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار