کد خبر: ۷۷۴۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ 25 August 2019
اولین مجوز آموزشگاه آشپزی در استان کهگیلویه و بویراحمد به همت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صادر شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از صدور مجوز آموزشگاه آشپزی توسط این اداره کل خبر داد و گفت: ارائه غذاهای متنوع و باکیفیت یکی از مهمترین فاکتورهای جذب گردشگران در تمام مناطق گردشگری جهان می باشد.
صدور مجوز اولین آموزشگاه تخصصی آشپزی در استان

سلمان خوشقدم پور با ابراز تاسف عدم وجود تنوع غذایی متناسب با مناطق در سفره خانه ها و اماکن گردشگری استان، گفت: یکی از مهمترین مطالبات گردشگران، سرو غذاهای باکیفیت و متنوع می باشد و گردشگران خواهان این هستند که مزه های متنوع و متفاوتی را تجربه کنند. وی افزود: متاسفانه رستوران های استان اغلب غذاهای یکسان ارائه می دهند و قادر به جلب رضایت مشتری و گردشگران نیستند.
معاون گردشگری با اشاره به اینکه رستوران ها و غذاخوری ها پتانسیل افزایش ظرفیت گردشگری را دارا می باشند، گفت: رستوران داران و مالکان باغ های تفریحی و تفرجگاها باید نسبت به آموزش پرسنل خود به صورت جدی وارد عمل شوند. وی افزود: آشپزی، پذیرایی و میهمانداری مهمترین فاکتورهای جذب مشتری در تفرجگاه ها و رستوران ها می باشد.
بحث غدا بحث سلامت جامعه است
بهزاد جهان فروزاده موسس و مدیر آموزشگاه آشپزی پارمیس از اخذ مجوز از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خبر داد و گفت: بحث غذا، بحث سلامت جامعه است و در یک کلمه هضم نمی شود و از گستردگی بالایی برخوردار است. وی افزود: آشپزی جدای از هنر بودن، یک صنعت است و برای موفقیت در این صنعت باید از آموزشهای لازم بهره جست.
صدور مجوز اولین آموزشگاه تخصصی آشپزی در استان

جهان فروزاده، سرآشپز طلایی بین المللی {شف} از هامبورگ آلمان، اظهار کرد: مهم است چه موادی به غذا و محصولات خوراکی افزوده می شود، افزودنی ها مهمترین تاثیر را بر سلامت افراد دارند و آشپز ها باید به صورت علمی با تاثیرات مواد افزودنی آشنا شوند. 
مدیر آموزشگاه آشپزی پارمیس با اشاره به خدمات این آموزشگاه، اظهار کرد: آموزش رستوران داران و کافی شاپ داران به منظور ارائه خدمات فنی از جمله پخت و سرو غذا، شیوه های نوین میهمانداری و پذیرایی، آموزش تهیه انواع ژله ها، دسرها، سالادها و نوشیدنی های سرد و گرم به صورت مدرن از جمله خدمات قابل ارائه در این آموزشگاه می باشد. وی افزود: در این آموزشگاه 80 نوع کباب، 40 نوع نان حجیم و غیرحجیم، غذاهای سنتی، انواع پلو و خورشت، انواع فست فودهای سالم، انواع نوشیدنی سرد و گرم و همچنین آموزش حرفه ای کافی شاپی و باربیستایی و پخت انواع شیرینی و کیک به علاقه مندان آموزش داده می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار