مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار می رود ایمیدرو برای رفع مشکلات حوزه صنعت توجه ویژه ای به استان داشته باشد.
کد خبر: ۷۷۴۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲ 26 August 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید حشمت الله صمیمی دوست مدیرکل دفترجذب استانداری به همراه سنایی فرماندار بهمئی در راستای توسعه این شهرستان و در نشستی با خداداد غریب پور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به ارائه گزارشی از وضعیت بخش صنعت و معدن استان و مقایسه آن با سایر استان های کشور و سپس شهرستان بهمئی پرداخت.

مظلومیت کهگیلویه و بویراحمد در سرمایه گذاری سازمان های توسعه ای / صنعت بهمئی نیازمند نگاه ویژه

وی حجم سرمایه گذاری و میزان اشتغال ایجاد شده در بخش صنعت استان به نسبت کشور را تنها حدود ۳/. درصد  عنوان کرد و گفت: این آمار در حالی است که میزان جمعیت و مساحت استان ما نسبت به کشور یک درصد است.

صمیمی دوست تاکید کرد: این موضوع نشان دهنده ضعیف بودن بخش خصوصی استان در اجرای طرح های بزرگ اقتصادی و همچنین مظلومیت استان در عدم سرمایه گذاری انجام شده از سوی سازمان های توسعه ای کشور در گذشته است.
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سرمایه گذاری انجام شده در بخش صنایع متوسط و بزرگ نیز در وضعیت بهتری قرار ندارد.
مظلومیت کهگیلویه و بویراحمد در سرمایه گذاری سازمان های توسعه ای / صنعت بهمئی نیازمند نگاه ویژه

وی عنوان کرد: بنابراین باتوجه به ضعف بخش خصوصی استان در سرمایه گذاری انتظار می رود  همانگونه که با مساعدت های رئیس هیئت عامل ایمیدرو شاهد رونق گرفتن طرح های بزرگی همچون فسفات چرام هستیم این روند نیز در شهرستان بهمئی شتاب گیرد.
صمیمی دوست به سند توسعه شهرستان بهمئی اشاره کرد و افزود: امید است در راستای اجرای این سند گام های عملیاتی برداشته شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: باتوجه به تاکید استاندار در جهت پیگیری و حل مشکلات تولید و اشتغال در سطح استان به خصوص شهرستان های کمتر توسعه یافته امید است شاهد همکاری بیشتری از سوی مسئولان این وزارت خانه باشیم.
صمیمی دوست خاطرنشان کرد: این آمادگی در سطح استان وجود دارد تا نسبت به رفع مشکلات سرمایه گذاران بویژه طرح های ایمیدرو گام های عملیاتی برداشته شود.
مظلومیت کهگیلویه و بویراحمد در سرمایه گذاری سازمان های توسعه ای / صنعت بهمئی نیازمند نگاه ویژه

خداداد غریب پور معاون وزیر و رئیس هیئت عامل گسترش و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) نیز در این نشست ضمن تقدیر از گزارش جامع مدیرکل دفتر جذب استانداری کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران زیرمجموعه خود خواستار توجه ویژه به استان کهگیلویه و بویراحمد شد‌.
گفتنی است صمیمی دوست به عنوان مدیرکل منتخب استانداری در راستای توسعه شهرستان بهمئی از سوی استاندار منصوب شده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار