رئیس اتحادیه املاک مرکز استان البرز ضمن تحلیل فضای کنونی مسکن گفت: عدم وجود قانون مشخص در تعیین نرخ مسکن بدون شک گرانی، رکود و در نهایت تشنج بازار را در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۷۷۵۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷ 26 August 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ محمد قمی اظهار کرد: در حال حاضر رکود سنگینی را در بازار مسکن شاهد هستیم و خانه های خالی را می بینیم که مورد معامله قرار نمی گیرند.

وی با ارائه چشم انداز آینده بازار مسکن گفت: باتوجه به شرایط موجود به نظرمی رسد که قیمت ها تا حدود زیادی شکسته شود این در حالی است که رکود تا ۳ سال به قوت خود باقی خواهد بود.

رئیس اتحادیه املاک مرکز استان البرز تصریح کرد: بحث مسکن که امروز جامعه ما با آن درگیر شده متأثر از مسائل سیاسی و اقتصادی است که در حال حاضر به زیان مردم تمام شده و کسی توان خرید یا حتی اجاره مسکن را ندارد.

قمی با اشاره به نقش مشاورین املاک در کنترل بازار گفت: علاوه بر پویش صاحبخانه خوب که تا حد زیادی مفید واقع شد مشاورین املاک کرج و شهرستان های البرز نیز همواره به دنبال کنترل بازار بوده و مانع انعقاد قراردادهای غیرمنطقی شده اند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
از مرخوم هویدا در دادگاه پرسیدند که چه کار کردی و گفت من قیمت خودکار را 13 سال ثابت نگه داشتم. حضار در ان لحظه خندیدند اما حال بعد از چهل سال متوجه عمق عظمت این مرد می شویم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
می رسد به یک میلیون واما کسی نیست بخرد .روی دست دلالان خانه میماند ..........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
می رسد به یک میلیون واما کسی نیست بخرد .روی دست دلالان خانه میماند ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار