در چهارمین روز هفته دولت صورت گرفت؛
شهرستان لنده قدمت تاریخی و فرهنگ بالایی داشته و نیازمند توجه بیشتر مسئولان برای برون رفت از مشکلات کنونی است بنابراین لازم است همه نهادها برای اجرای برنامه‌های بنیاد مستضعفان در این شهرستان همکاری کنند.
کد خبر: ۷۷۵۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰ 27 August 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد کلانتری در سفر به لنده گفت؛ : بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده طرح‌های محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان در شهرستان لنده با جدیت در حال اجرا است

استاندار خواستار تلاش جهادی مسئولان برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در این شهرستان شد و افزود: باید از ظرفیت نیروهای نخبه انسانی در سطح استانی و ملی برای پیشبرد اهداف بنیاد مستضعفان در این شهرستان استفاده شود.

وی بیان کرد؛ کارهای عام‌المنفعه زیادی در حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، تجهیز سالن‌های ورزشی و ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی در این شهرستان آغاز شده است.

کلانتری عنوان کرد: شهرستان لنده قدمت تاریخی و فرهنگ بالایی داشته و نیازمند توجه بیشتر مسئولان برای برون رفت از مشکلات کنونی است بنابراین لازم است همه نهادها برای اجرای برنامه‌های بنیاد مستضعفان در این شهرستان همکاری کنند.

استاندار با بیان اینکه استانداری با حساسیت ویژه بر روند اجرای طرح‌های بنیاد در شهرستان لنده نظارت می‌کند، گفت: امیدواریم با اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در این شهرستان در حوزه‌های اشتغال پایدار، تولید، راه‌اندازی بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط و تقویت بخش‌های زیربنایی از محرومیت‌های عمیق این منطقه کاسته شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از 100 میلیارد ریال طرح عمرانی و زیربنایی در شهرستان لنده تعریف شده که این طرح‌ها در بخش‌های مختلف ورزشی، آموزشی، بهداشت و درمان، مخابرات، کشاورزی، آب، راه و سایر طرح‌های اشتغالزایی و تولیدی در حال اجرا هستند.

موسوی فرماندار لنده نیز در حاشیه سفر استاندار به این شهرستان گفت؛ در طول چهار دهه گذشته تاکنون خدمات ارزشمندی از سوی نظام در مناطق مختلف کشور انجام گرفته است که این شهرستان نیز از این مزایا بی بهره نبوده و، ولی به دلیل عمق محرومیت‌ها می‌طلبد که چندین برابر شوند.

فرماندار لنده اظهار داشت: یکی از مهمترین فرصت‌های پیش روی شهرستان لنده برای خروج از بن بست بحث تحقق پایلوت اقتصاد مقاومتی با حضور بنیاد مستضعفان کشور در این شهرستان است که می‌تواند عاملی برای پیشرفت و توسعه شهرستان لنده باشد.

موسوی افتتاح پروژه های بخش بخش کشاورزی، آسفالت روستا‌های سر آسیاب، آسفالت جاده ارتباطی روستایی سر آسیاب و کلنگ زنی ۵ زمین چمن مصنوعی، آغاز اصلاح شبکه برق و آب، کلنگ زنی ۱۲ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد و افتتاح ۶ واحد مسکن معلولین را از مهمترین پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان لنده عنوان کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار