اژه ای : می خواهیم این را یک دستور العمل کنیم که تشریفات را کمتر کنیم . باید محدودیت ایجاد کنیم . لازم است حتما از یک مدیر تقدیر شود اما باید ببینیم چه مقدار وقت برای آن قرار می دهیم؟! باید ببینیم چه مقدار از هدف اصلی که همان خدمت به مردم است باید کسر کنیم؟!
کد خبر: ۷۷۶۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ 31 August 2019
برگزاری آئین های تودیع و معارفه در بسیاری از ادارات و دستگاه های دولتی در سطح کشور همراه با هزینه های زیادی مادی و معنوی است به گونه ای که در این مراسمات از لحاظ مالی و هم از لحاظ وقت و زمان ، هزینه های غیر ضروری صورت می گیرد و البته در این خصوص هر از گاهی تذکراتی داده می شود اما تاکنون خروجی مشخصی برای کم کردن چنین تشریفاتی مشاهده نشده است.
گاها تذکراتی در این خصوص از طرف برخی مسئولان ارشد داده می شود اما مشاهده نشده است که مدیران اقدامی انجام دهند ! موضوعی که حجت الاسلام محسنی اژه ای به صراحت از آن انتقاد کرد و قول ایجاد یک دستور العمل در جهت مقابله با تشریفات هزینه بر مراسمات تودیع و معارفه را داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، معاون قوه قضائیه در بخشی از سخنان خود در آئین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از اتلاف وقت زیاد در چنین جلساتی انتقاد کرد.
حجت الاسلام اژه ای اظهارداشت :ببینید چند نفر در این سالن است و چند نفر بیرون از سالن هستند و چند نفر از دیشب تا حالا دارند برای این مراسم تلاش می کنند؟طی برگزاری این مراسم ، دو روز کار اداری تقریبا صورت نمی گیرد ! چند نفر ساعت کار گذاشته ایم برای این مراسم؟!
اژه ای ادامه داد : می خواهیم این را یک دستور العمل کنیم که تشریفات را کمتر کنیم . باید محدودیت ایجاد کنیم . لازم است حتما از یک مدیر تقدیر شود اما باید ببینیم چه مقدار وقت برای آن قرار می دهیم؟! باید ببینیم چه مقدار از هدف اصلی که همان خدمت به مردم است باید کسر کنیم؟!
وی افزود : باید محاسبه کنیم مقدار وقتی که برای این مراسم و تقدیر و تشکر صرف شد با مقدار خدمتی که احیانا در این زمان می توانستیم به مردم انجام دهیم.
معاون اول قوه قضائیه گفت : در این زمانی که دشمن به ما فشار آورده است و مساله اول ما معیشت و گره گشائی از مشکلات مردم است ، هر چه قدر می توانیم در هزینه ها و بیت المال صرفه جویی کنیم چون وظیفه شرعی ما است. ببینید امیرالمومنین درباره بیت المال چه می گفت؟!
اژه ای افزود : نگوییم 10 میلیون و 50 میلیون این مراسمات عددی نیست! درست است در مقابل کل کشور عددی نیست اما اگر همین مقدار هم صرفه جویی شود گره ای از کار مردم باز می شود.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
این مراسمات مزخرف فقط تو ایرانه!!!!!!!!!!!!!!
بدبخت پول مردم...............
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار