با صدور بیانیه ای از طرف کارکنان شهرداری سی سخت صورت گرفت/
بدینوسیله از کلیه همشهریان فهیم و محترم شهر سی سخت بابت تأخیر بوجود آمده در امر خدمت رسانی در سطح شهر سی سخت که به دلیل پیگیری مطالبات به حق پرسنل خدوم شهرداری و رساندن صدای مظلومیت خود به سمع مسئولین بوده و باعث رنجش همشهریان  گردید صمیمانه عذرخواهی می نماییم.
کد خبر: ۷۷۶۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸ 29 August 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد، به دنبال تاخیر در پرداخت حقوق پرسنل شهرداری سی سخت و معوق شدن آن به مدت ۸ ماه در ابتدای شهریور ۹۸ و همزمان با هفته دولت پرسنل شهرداری سی سخت با تجمع در ساختمان شهرداری دست به اعتصاب زدند تا جایی که این اعتصاب مورد واکنش مسئولین استانی و شهرستانی واقع گردید.

مقاومت پرسنل شهرداری سی سخت در مقابل خواسته های تعدادی از مسوولین استانی و شهرستانی مبنی بر بازگشت نیروها بر سر کار خود نتیجه ای نداشت و این اعتصاب تا صبح امروز ادامه داشت که گویا با صحبت ها و رایزنی های استاندار کهگیلویه و بویر احمد جهت رفع مشکلات و مطالبات این پرسنل سبب گردید تا صبح امروز کارکنان شهرداری سی سخت به اعتصاب چند روزه خود پایان دهند و با صدور بیانیه ای مراتب عذرخواهی از مردم شهر سی سخت را به جا آورده و بر سر کار خود حاضر شوند.

به جد و با حداکثر توان خدمات دهی به همشهریان را آغاز و تاپیگیری کامل مطالبات شهرداری خدمتگذار مردم باشیم.

 

در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

بدینوسیله از کلیه همشهریان فهیم و محترم شهر سی سخت بابت تأخیر بوجود آمده در امر خدمت رسانی در سطح شهر سی سخت که به دلیل پیگیری مطالبات به حق پرسنل خدوم شهرداری و رساندن صدای مظلومیت خود به سمع مسئولین بوده و باعث رنجش همشهریان  گردید صمیمانه عذرخواهی نموده و متعهد می‌گردیم با همت تمام پرسنل زحمت کش این شهرداری ،محیط شهر را در اسرع وقت به صورتیکه لایق فرهنگ والای این دیار و مردم شریف شهر سی سخت می باشد. مهیا نماییم و حال با توجه به پیگیری‌های بعمل آمده توسط مسئولین امر قول مساعد حاصل گردیده که به معشیت این کارکنان توجه ویژه گردد.

ضمن تقدیر و تشکر از امام جمعه محترم و عزیز شهرسی سخت استاندار محترم ،معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری،  مدیرکل محترم دفتر امور شهری جناب آقای مهندس کاظمی و همکاران محترم ایشان ، مسئولین محترم استانی ، شهرستانی ،اعضای محترم شورای اسلامی وشهردار محترم شهر سی سخت که انصافاً در چند روز گذشته همدرد و همراه این پرسنل بودند و نهایت سعی و تلاش جهت پیگیری مطالبات به حق شهرداری را نمودند تشکر ویژه داریم . 

اعلام میداریم به جد و با حداکثر توان خدمات دهی به همشهریان را آغاز و تاپیگیری کامل مطالبات شهرداری خدمتگذار مردم باشیم.

در پایان توفیق روزافزون برای خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند متعال خواستاریم.

 

از طرف کارکنان شهرداری سی سخت

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
دستشون دردنکنه،درس بزرگی به مسئولین و مدیران دادند،درسی که معلمش کارگر رفتگر شهرداری به چندین ماه معوق حقوق ،شرایط معیشتی در حد نابودی زندگی ...بودو شاگردش فلان مدیر و مسئولبا حقوق آنچنانی و دریافت سر موقع و و.وو...موضوع،درس زندگی،درس خدمت گزاری،نوکری مردم، موضوعی که مسئولین سالهاست یادشان رفته است.وقتی کارگر ساده با این همه مشکلات،فشار اقتصادی عدیده،،،میگه فقط بخاطرمردم،،
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار